Omlouvám se za zpožděný příspěvek.
Proč ne C5? Abych pravdu řekl , sžívám se, ale co mohu potvrdit, co do kvality zpracování je to šmejd.
A to říkám na rovinu. Šetřilo se kde se dalo a zpracování auta je ale vážně ubohé. Zlatá xantie.
Nemluvím o hydře a motoru, potažmo převodovce, to je, řekl bych, jiné kafe, ale celkový dojem to moc nemění. Kdesi jsem psal, že to auto je skutečně srdeční záležitost.
Co se spotřeby týče, v příspěvcích výše, omlouvám se, ale nebudu to komentovat.
rozhodnutí...
Re: rozhodnutí...
Jaký ročník C5 máš?
Re: rozhodnutí...
tomcat píše:Jaký ročník C5 máš?
C5 II, takže facelift.
Re: rozhodnutí...
Majk.Z píše:Alien: Je možné, že 2,1TD bylo dobré s Boschem, otec měl 3 za sebou, dohromady na nich nalítal přes 600 000 km bez problému. Já Lucase řeším podruhé za 20000 km po opravě... Může to být i blbým kusem nebo už má prostě najeto hodně, ale přemýšlím, že opět půjdu do benzínu (V6, nejsem si jist, jestli i s LPG, abych si zas nenaběhl s tím, že to bude kasička - nemyslím palivem, s tím se počítá, myslím opravy).
Je dost možné, že je Lucas (jak říká kolega z citroeny.cz sveskaXM) jednodušší, než Bosch, ale Bosch mi přijde trvanlivější (už jen, když prolezu různé citroen a peugeot cluby, tak se řeší Bosch asi ve dvou, třech ne zrovna obsáhlých topicích, na Lucase jich tam je hafo a v nich tři zadele lidí, co mají problém.) Už jen to, že mnoho lidí předělává Bosch za Lucase o něčem mluví.
Jo, Lucas je dobrý čerpadlo - pro servisy, dává jim vydělat...
Když se řešilo poprvé, tak jsem si řekl, že asi mělo nárok, bylo přece jen na starším autě... Ale když ho musím řešit znovu, tak mi to začíná dost vadit.
No pravdu máš , Lucas je Lucas, ale to se vědělo už dlouho, že to je zlé. Myšlenka to byla dobrá což o to, ale nedotažená. Nicméně už je to minulost a nafty jsou jinde. Musím ovšem říci, že ta auta jsme kupovali mrtně ojetá a většina z nás ojetá. Já měl štěstí, že jsem měl možnost sledovat jednu 2.1, která byla kupovaná tady v ČR a jezdili ji dva lidi a to auto drželo jako ďas. Pokud uvažuješ o V6 mohu jedině doporučit.
Re: rozhodnutí...
Ja by som tiež pridal svoj názor. 2.1TD s Lucasom som vlastnil. Po čase som zistil že mojich 260 000km nieje ani zdaleka reálnych a odhadom to auto mohlo mať cez 400 000 ale úplne presne sa to už samozrejme zistiť nedalo. Nechcem sa hádať že HDi nieje lepší a spolahlivejší motor, len som chcel upozorniť že 2.1TD nieje(nebol) tak zlý motor ako ho mnohý považujú. Problém je skôr v tom, že o histórii tých aut hovno vieme a XA v bazároch sú v dnešnej dobe možno už tretí krát stočené... Uvediem iba drobný príklad. Tá moja spomínaná XA mala v roku 2002 270 000km. Ja som ju kúpil myslim v roku 2007v stave 190 000km. V roku 2011 som ju predal v stave 260 000km a teraz som ju podla VIN pozeral na overení STK a tento rok v Januari mala 190 000km...a stale jazdi. akurat ze uz iným čerpadlom.
Lucas ma svoje muchy, ale musím priznať, že s Lucasom to jazdilo jak čert...
A ešte k spotrebe... Ja na C3 picasso 1,6HDi možem jazdit za 3,9 ale verte mi,že ostatný za mnou su spokojnejsi ked jazdim za 5...
Lucas ma svoje muchy, ale musím priznať, že s Lucasom to jazdilo jak čert...
A ešte k spotrebe... Ja na C3 picasso 1,6HDi možem jazdit za 3,9 ale verte mi,že ostatný za mnou su spokojnejsi ked jazdim za 5...