PaM - poděkování

To co si zaslouží pochvalu a naší pozornost.
Uživatelský avatar
torek
Příspěvky: 57
Registrován: stř 29. čer 2011 11:39:13
Bydliště: 343155631
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od torek »

Nevím jak to napsat ,slov chvály bylo mnoho ,ale ne tolik kolik si náš xantia doktor pan Milan Hazula zaslouží, jeho zlaté ruce jsou k nezaplacení.Byl jsem u něho poprvé a jsem nadevše spokojený po všech stránkách a jsem moc rád Milane že Tě máme .Mnohokrát díky L.Nosek alias Torek
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ mot. LFZ,zel. metla ,LPG Tartarini - je moje láska
Uživatelský avatar
w-one
Příspěvky: 29
Registrován: úte 06. lis 2012 20:58:17
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od w-one »

Tak tedy nevím co s tím PaMem všichni máte! Já u něj byl včera a je to nafoukanej fracek a na moje koule se ani nepodíval a přitom koul-l-l-l-e nelžou :lol: :D :lol: :D

Teď vážně a popravdě, Milan se mnou včera strávil chudák tři hodiny ohledně Hydractive. Už z dálky letmým pohledem, když jsem přijížděl v zavátém autě a navozil mu bílý sajrajt do garáže, zjistil, že mi nefunguje hydractiv. Píchnutí na diagnostiku a hledání závad jenom ukázalo, že dia nekomunikuje s hydrou spolu s chybou ukazující vadné vstřiky, které mohou způsobovat zátah turba až od 3000 otáček. Nastalo hledání jehly v kupce sena a nakonec to vypadá, že je někde problém v elektroinstalaci spojující konektrory do řídící jednotky (od pojistek jde, do ŘJ už nepřijde). Takže to vyřešil naladěním Xantie na komfotní režim a tím trošku obešel nefungující Hydractiv, nastavením výšky, dolití LHM atd. K tomu ještě opravil prasklý kryt vzduchového filtru, který nějaký šikovný mechanik zřejmě před prodejem auta pěkně sprasil a kousek ulomil navíc se špatně nasazeným filtrem, nasadil novou sponu, kterou jsme našli urvanou pod filtrem a tradá, po třech hodinách jsem jel domů.
Milane, auto se teď vážně pěkně houpe, sedím pocitově výše a je rozhodně mnohem přijemnější a ne tak tuhé, jako předtím. Škoda, že mám Hydractive a v podstatě je mi to k ničemu, protože je zatím kaput. Ten zátah turba bude asi zřejmě v těch vstřicích a ne ve váze vzduchu, xantia jede, líná úplně není ale kolem 2900-3000 je znát silnější zátah a nakopnutí od turba. Zkusím dnes napsat předchozímu majiteli email s popisem toho, co mi nějak zapomněl říct při prodeji a uvidíme. Každopádně Ti ještě jednou děkuji za Tvé služby, které nám houpačům pomáhají. Díky. Dávám palec nahoru Obrázek
Xantia II Berline, 2.0HDi 80kW - 2000 Exclusive
MisoF
Příspěvky: 3
Registrován: ned 01. dub 2012 15:50:40
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od MisoF »

Pridávam sa k ďakujúcim.
Urobili sme si zaujímavý výlet po Brne a Xantia zatiaľ absolvovala omladzovaciu kúru.
Ďakujem PaM
X2 Break, 2.1 TD, 6-guľa
iskiis
Příspěvky: 96
Registrován: ned 26. čer 2011 18:14:20
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od iskiis »

teda když tady tak čtu samou chválu na pama škoda že to mám trošku :) z ruky do Brna naštěstí mám borce z Liberce a sem s ním taky spokojený ;)
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od PaM »

Chtěl bych zde poděkovat všem dobrým lidem, kteří zde objektivně a nezkresleně hodnotí návštěvu u mě a můj "servisní" zásah na svém vozidle.
Poslední dobou mě však pomlouvá jeden velmi špatný člověk. Šíří o mě lži a pomluvy, že prý navrtávám koule a chci tím lidi snad přizabít...

K tomu jen tolik, že pouze jednou JEDEN zdejší člen měl problém s údajně moc měkkým předkem na HYDRACTIVU na autě, které jsem já dělal a v zatáčce mu prý auto uskakovalo...

pár údajů o vyráběných koulích:

Origo koule Citroen na předních kolech na HYDRACTIV mají dírku v tlumiči 0,7 mm a
Koule KOMFORT od I.F.H.S. na HYDRACTIV mají dírku v tlumiči 1,3 mm
Zmíněný pomlouvač ty koule KOMFORT sám prodává ...

mnou upravené koule na to auto měly dírku 0,9mm

proto že moje zkušenost s dírkou 1,3mm u koulí KOMFORT je taková, že auto je málo zatlumené a je už nebezpečné ve vyšších rychlostech.

Jak se později ukázalo, zmíněné auto uskakovalo v zatáčce pro to, že mělo roztrhané na srač*u silentbloky na přední nápravě.

Nicméňe, zákazník nebyl spokojen, sice jak se ukázalo za jeho problém s uskakováním předku koule nemohly, ale peníze jsem mu vrátil , byť z mého pohledu byla reklamace ne zcela oprávněná a zaplatil i jeho "nové" - jiné koule, co mu byly na auto namontovány a tím jsme tuto reklamaci mezi sebou uzavřeli ke spokojenosti zákazníka.

Historka stará několik let ale ožila svým životem. Jeden neskutečně zákeřný člověk, který s tím "problémem" nemá vůbec nic společného, není ani majitelem toho auta, ani servisák co to dělal, ji neustále přiživuje a pomlouvá mě kudy chodí, i na srazech Xantiaclubu - ráno, v poledne, večer, při obědě ... Až jsem z toho měl pocit, že tam přijel jen kvůli tomu.

Nemálo aut s Hydractivem jsem naopak opravoval po jiných prasáckých "foukačích" kteří jim navrtali koule a já je pak zase po nich zaklepával a vrtal dírku původní malou. To zde je i někde napsáno od těch lidí, kterým sem dírky zmenšoval a několika lidem sem i koule upouštěl, proto že měly od jiných "odborníků" moc vysoký tlak ...

Patrně si tihle všichni podle něj asi vymýšlejí ...
http://www.xantiaclub.cz/poradna/viewtopic.php?t=966


Jestli jste pozorně dočetli až sem, tak Vám děkuji.

Milan
Obrázek
DukeVanZoom
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od DukeVanZoom »

Že se tím zatěžuješ Milane... Ne všichni jsme normální a vděční a pokud existuje takový jednotlivec, stejně s tím nic neuděláš a ta hromada jiných, kteří ti vděčí za péči věnovanou jejich autům (mezi nimi s díky i já) ví své a pomlouvy neřeší... Holt prostě statistika je neúprosná a minimálně jeden se vždy najde co bude kazit muziku.....

Miloš

PS: a za mě můžu PaMa jen doporučit!
Xantia II '99 Break HDi Exclusive
Obrázek
Uživatelský avatar
Technik
Příspěvky: 92
Registrován: ned 26. čer 2011 15:46:59
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od Technik »

K doporučení se přidávám i já. Servis špičkový. Mimo jiné při menších potížích s ochotou poradí i přes telefon či internet. Viz zdejší i starší forum, kde je uděleno již mnoho užitečných rad...
Xantia X1, r.v. 1997, 1.9TD, klima
Maska 3.0
Příspěvky: 17
Registrován: stř 21. zář 2011 8:59:50
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od Maska 3.0 »

No Milane, člověk s poruchou osobnosti se najde všude. Kašli na něj. Tak dobrého a ochotného servisáka jako tebe jsem ještě nepotkal. Co mě vždy fascinovalo, bylo že jsi při práci jen tak mimochodem ještě prováděl školení o hydraulice. :D Za mě rozhodně palec nahoru!
Xantia 2.0 Hdi 80 kw Break Exkluzive
Xantia 3.0 V6 Break automat (bejvalka)
Pavel_C
Příspěvky: 2
Registrován: pon 06. kvě 2013 9:09:02

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od Pavel_C »

Souhlasím, chválím, PaM je místo, kam se rád obracím o pomoc.
iskiis
Příspěvky: 96
Registrován: ned 26. čer 2011 18:14:20
Kontaktovat uživatele:

Re: PaM - poděkování

Příspěvek od iskiis »

PaMe vždycky se najde hovado to je všude a se vším ;)
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
Odpovědět