Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Setřelila mě dnes v poledne paní, co dostala epileptický záchvat za volantem.
Člověk nemůže ovlivnit vůbec nic. Měl jsem zaparkováno za chodníkem a za dost tlustym trubkovým rámem před prací. Paní nebrzdila, přejela přes chodní, zábradlí sundala, potom mě a já ještě fabii vedle sebe. Mám to smáčknutý z obou stran -(
http://vikicv.rajce.idnes.cz/2012_06_Xantia_V6_sestrelena/
Člověk nemůže ovlivnit vůbec nic. Měl jsem zaparkováno za chodníkem a za dost tlustym trubkovým rámem před prací. Paní nebrzdila, přejela přes chodní, zábradlí sundala, potom mě a já ještě fabii vedle sebe. Mám to smáčknutý z obou stran -(
http://vikicv.rajce.idnes.cz/2012_06_Xantia_V6_sestrelena/
C5 II V6 Break,LPG,Aisin 6st,LeatherPack,NaviDrive,JBL,BiXenon,Panorama
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
C5 II V6 Break,LPG,Aisin 6st,LeatherPack,NaviDrive,JBL,BiXenon,Panorama
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:11:36
- Bydliště: 287654033
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Ajaj ajaj to muselo bolet. Tak tohle asi vážne nebude mít cenu opravovat. Jsmëm si víc než jistej že by musela jít na stolici na rovnání a cena opravy by rozhodně převýšila cenu auta.
Tohle mě mrzí.
Hodně aut už skončilo díky nějakému paku co za volantem nemá co dělat.
Budiž jí tavící pec lehká
Tohle mě mrzí.
Hodně aut už skončilo díky nějakému paku co za volantem nemá co dělat.
Budiž jí tavící pec lehká
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned 26. čer 2011 10:48:19
- Bydliště: 204484841
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Tohle jsem viděl ve zprávách, a říkal jsem si, jeslti to nebylo nekoho tady z klubu... a ono bylo
Xantia Break 2.0 16v 1996
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Myslím že poslední slovo bude mít pojišťovna a likvidátor, pokud ti napíše totálku, tak bacha, aby tě nevojebali, zajeď si k známému kdo má živnost na opravu aut, a dolož si stav vozu, cenu oprav a údržby. Chtěj likvidaci škody rozpočtem a plnou náhradu škody. Pojišťovny ojebávají přes různé amortizace a podobně.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Tak to je vazne smula. Pokud bys to chtel opravovat, predek V6-automat by byl k dispozici i s motorem a vlastne vsim krom narazniku a mlhovek. (bourano na B sloupek) Bez automatu...
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
To ČERT> musim se na to dobře vybavit vědomostma, než likvidátor přijde.
Je v tom spoustu nových dílů za poslední dva roky, chladič, ložiska na kolech, nové tažné, alarm/pager, vstřikování plynu 3/4 roku staré, kupoval jsem do toho kožený sedačky, nechal jim vyměnit vyhřívání.... uf...těch peněz desítky tisíc, co v tom je.
To mi určitě ocenit chtít pojišťovna nebude.
To DUKE> Motor a automat funguje, z odtahovky valníku jsem sjel nastartovanej. Jestli opravit nebo ne záleží co pojišťovna nabídne.
Je v tom spoustu nových dílů za poslední dva roky, chladič, ložiska na kolech, nové tažné, alarm/pager, vstřikování plynu 3/4 roku staré, kupoval jsem do toho kožený sedačky, nechal jim vyměnit vyhřívání.... uf...těch peněz desítky tisíc, co v tom je.
To mi určitě ocenit chtít pojišťovna nebude.
To DUKE> Motor a automat funguje, z odtahovky valníku jsem sjel nastartovanej. Jestli opravit nebo ne záleží co pojišťovna nabídne.
C5 II V6 Break,LPG,Aisin 6st,LeatherPack,NaviDrive,JBL,BiXenon,Panorama
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Drsny je zen ten Puntik po tom narazu vypadal "lip" nez tvoje Xantusa. Hlavne, ze se nikomu nic nestalo, auta je samozrejme skoda.
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Dotaz na místní opraváře:
Kolik by stálo dát to dohromady za předpokladu, že motor a automat budou v pořádku?
Kolik by mohla nabídnout pojišťovna na likvidaci škody rozpočtem?
Kolik by stálo dát to dohromady za předpokladu, že motor a automat budou v pořádku?
Kolik by mohla nabídnout pojišťovna na likvidaci škody rozpočtem?
C5 II V6 Break,LPG,Aisin 6st,LeatherPack,NaviDrive,JBL,BiXenon,Panorama
Re: Dnes jsem zřejmě skončil s Xantií V6
Sepiš si vše, co je poškozené co je vidět, udělěj podrobnou fotodokumentaci a zajdi do citroenu, do značkového, zda by ti neudělali předběžnou kalkulaci na opravu. S tou kalkulací pak vyrukuj na likvidátora pokud se ti nebude líbit jeho výpočet škody. Pokud bude jeho výpočet podobný tržní ceně vozidla, automaticky ti napíše totálku. Přijde ti oznámení od pojišťovny, že pojišťovna ti spočítala jakousi cenu. Okamžitě jakmile ti to přijde, napadni jejich výpočet, oháněj se tím že vozidlo bylo servisované, v perfektním stavu, tudíž, že jeho cena je daleko vyšší, napadni i amortizaci věkem, jelikož vůz byl odborně udržován.( to je důležitý) Pak už jen záleží na ekonomickém oddělení pojišťovny jak tě pořeší,
Jedna varianta je že ti zaplatí tržní nebo tvoji cenu vozu a ten ti zůstane, nebo se pojišťovna bude snažit ušetřit a tvůj poškozený vůz dá do dražby. Když to někdo koupí v té dražbě, pošlou ti rozdíl v ceně a kupec ti dopatí a vozidlo si odveze. Tím bys měl získat dostatek financí na pořízení nového vozidla.
Druhá varianta, bude se opravovat, tím pádem likvidace bude rozpočtem, opravovat se bude ve značkovém servise a ty musíš donutit pojišťovnu zaplatit celou částku co je na faktuře od opravy. To znamená že před havárií bylo auto v stoprocentním stavu, v žádném případě nedopusť aby pojišťovna proti tobě uplatňovat jakoukoliv spoluúčast a podobné záležitosti. Nikde se nezmiňuj o stupni funkčnosti agregátu, prostě nevíš, necháš to na posouzení odborníkům v servise. Pokud se bude opravovat, tak v průběhu opravy přijde ještě jednou likvidátor na dohledání, v tom případě se dá to této opravy spláchnout i nějaká ta vedlejší oprava,to záleží na dohodě mezi tebou a servisem, ať je to poškození na podvozku, hydře, elektrice. Co se týká hydry, elektriky, zásadně nesouhlas s jakýmkoliv vylepováním, nuť je aby dali nové komponenty. (třeba poškozené svazky elektroinstalace).
Jinak jako poškozený máš nárok na náhradu všech výdajů, spojených, to znamena náhradu za přepravu poškozeného vozidla, k tobě i do servisu, náhradu za cestovné, pokud používáš vozidlo na cesty do práce a podobně. jako zákazník, pak máš nárok chtít veškeré demontované díly, které byly měněny na tvém voze, to je dobrý pro kontrolu, co dali nové a co polepili. Hlavně si teď musíš hlídat lhůty a nic neprošvihnout, jinak na tom proděláš kalhoty.
Jedna varianta je že ti zaplatí tržní nebo tvoji cenu vozu a ten ti zůstane, nebo se pojišťovna bude snažit ušetřit a tvůj poškozený vůz dá do dražby. Když to někdo koupí v té dražbě, pošlou ti rozdíl v ceně a kupec ti dopatí a vozidlo si odveze. Tím bys měl získat dostatek financí na pořízení nového vozidla.
Druhá varianta, bude se opravovat, tím pádem likvidace bude rozpočtem, opravovat se bude ve značkovém servise a ty musíš donutit pojišťovnu zaplatit celou částku co je na faktuře od opravy. To znamená že před havárií bylo auto v stoprocentním stavu, v žádném případě nedopusť aby pojišťovna proti tobě uplatňovat jakoukoliv spoluúčast a podobné záležitosti. Nikde se nezmiňuj o stupni funkčnosti agregátu, prostě nevíš, necháš to na posouzení odborníkům v servise. Pokud se bude opravovat, tak v průběhu opravy přijde ještě jednou likvidátor na dohledání, v tom případě se dá to této opravy spláchnout i nějaká ta vedlejší oprava,to záleží na dohodě mezi tebou a servisem, ať je to poškození na podvozku, hydře, elektrice. Co se týká hydry, elektriky, zásadně nesouhlas s jakýmkoliv vylepováním, nuť je aby dali nové komponenty. (třeba poškozené svazky elektroinstalace).
Jinak jako poškozený máš nárok na náhradu všech výdajů, spojených, to znamena náhradu za přepravu poškozeného vozidla, k tobě i do servisu, náhradu za cestovné, pokud používáš vozidlo na cesty do práce a podobně. jako zákazník, pak máš nárok chtít veškeré demontované díly, které byly měněny na tvém voze, to je dobrý pro kontrolu, co dali nové a co polepili. Hlavně si teď musíš hlídat lhůty a nic neprošvihnout, jinak na tom proděláš kalhoty.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat