PaM - poděkování

To co si zaslouží pochvalu a naší pozornost.

Moderátoři: kirkiz, PaM, milda67

PaM - poděkování

Příspěvekod kopo55 v stř črc 13, 2011 4:54 pm

Rád bych zde znovu otevřel děkovací list panu Haluzovi a přímo se mu poklonil a tisíckráte poděkoval za záchranu mé xantušky a závěru dovolené, která se udála minulou neděli odpoledne.
:D

P.S. jestli chcete dopřát vašim koulím tak spěchejte do Brna... :lol:
Xantia Break 2.0 HDi 80kW - bílá co vypadá jako SANITKA
Uživatelský avatar
kopo55
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř črc 13, 2011 4:47 pm
Bydliště: Český Brod

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod šedivák v ned říj 23, 2011 7:48 pm

Také se připojuji! Po letech jsem si opět udělal výlet s XA do Brna. Moje KOULE nikomu jinému nesvěřím! ;)
XA I Break - 2,1TD
šedivák
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát zář 16, 2011 9:28 am

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod Michal v pon říj 31, 2011 8:50 pm

Tak po dnešku sa pripájam aj ja. Odborná robota a ochota... Tak by to malo byť aj u iných mechanikov. Cesta domov.... ako s vymeneným autom. Maximálna spokojnosť. Ďakujem. :D
Xantia HDI 2000
Michal
 
Příspěvky: 6
Registrován: ned zář 11, 2011 8:24 pm

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod honza1 v pát lis 18, 2011 10:47 am

Nechci nosit dříví do lesa, ale byl jsem teď taky v Brně a jedním slovem paráda. Práce, rady, všechno. Díky moc!
2,0 HDi, Activa
honza1
 
Příspěvky: 49
Registrován: ned čer 26, 2011 11:35 am

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod Hypermoderní v sob úno 04, 2012 2:54 pm

Jsem rád, že PaM pořád funguje. Byl jsem naposledy u něj cca před rokem a půl a krása a spokojenost a jelikož zase sháním Xantii tak se tam asi objevím. Ono tak kam jinam
Hypermoderní
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát úno 03, 2012 6:38 pm

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod jacr v pon bře 26, 2012 3:23 pm

Dnes jsem se stal spokojenym zakaznikem PaM .Profesionalni pristup , rychlost mnoho informaci proste clovek ktery tomu rozumi jeste jednou dik PaMovi vsem vrele doporucuji :P :lol:
jacr
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte zář 06, 2011 6:49 pm

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod pepe276 v čtv kvě 31, 2012 9:50 pm

Dneska jsem byl skoro po 2 letech u PaMa v Brně, protože mi auto už skákalo jako koza. Když jsem jel od PaMa domů, připadal jsem si jako v dávno zapomenuté pohádce, auto krásně houpalo, jako snad ještě nikdy předtím :) Tímto Ti PaMe ještě jednou děkuji ;) !
Petr
PS: Tu Světlušku jsem našel hned napoprvé, vzal jsem si radši rovnou 2 filtry ;)
Jinak přeji všem krásný sraz, bohužel se nezúčastním :( , v sobotu 2/6 odjíždíme do Dolomit...jedeme Focusem :? , tak snad dojedeme...
Naposledy upravil pepe276 dne pát čer 01, 2012 10:25 am, celkově upraveno 1
X1 1.9TD Break 66kW, klima, ABS, r.97
Jumpy 1.9TD 68kW, r.97
BX 1.9D 51kW, r.93
pepe276
 
Příspěvky: 153
Registrován: pát zář 09, 2011 3:57 pm
Bydliště: okolí Prahy

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod sima v pát čer 01, 2012 10:17 am

No já bych se jen opakoval,navíc jsem byl kdysi dávno snad jeden z prvních zákazníků pama z xantia clubu,to jsem ještě nevěděl do čeho jdu,ufff to byly nervy :) ne vážně takového druhého majstra ve svém oboru nenajdete.Je to jak to říkal milda,přijedete s xantií,pam se změní v terminátora-sejme digi snímek vaší xantie a vypíše závady a pustí se do toho :)
Tentokrát jsem byl se servisem opět maxi spokojen,ba ještě víc..díky pame,jen to kafe zas nebylo :idea: :D
Subaru Forester 2.0 2002
Saxo 2000 1.1
bývavalo:X2 Berline 1.8 16V-98-LPG
sima
 
Příspěvky: 217
Registrován: ned čer 26, 2011 7:05 pm
Bydliště: Valašské království

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod milda67 v pát čer 01, 2012 4:01 pm

:( Simo nejsi sám, to kafe jsem taky nikdy neviděl i když jsem na něj slyšel samou chválu :D ale jinak souhlas PaM je prostě nejlepší ;)
Xa X2, 2,0 16V 1999
Xa X2 2,0 HDi, 80kw, 2000
C5 Break 2,2 HDi Exclusive 2004
Uživatelský avatar
milda67
 
Příspěvky: 159
Registrován: úte čer 21, 2011 9:47 pm
Bydliště: Brno - Humpolec

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod Tom169 v pát čer 08, 2012 4:02 pm

Též se přidám k velkému díky Pamovi. Dnešní návštěva super, mnoho rad... :-)
X2 1,8i 66Kw, r.v. 1998
Tom169
 
Příspěvky: 54
Registrován: stř čer 29, 2011 9:57 am
Bydliště: Třebíč

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod torek v pon srp 06, 2012 10:53 am

Nevím jak to napsat ,slov chvály bylo mnoho ,ale ne tolik kolik si náš xantia doktor pan Milan Hazula zaslouží, jeho zlaté ruce jsou k nezaplacení.Byl jsem u něho poprvé a jsem nadevše spokojený po všech stránkách a jsem moc rád Milane že Tě máme .Mnohokrát díky L.Nosek alias Torek
Xantia X1,1.8i 8v,rv 1994,typ mot. LFZ,zel. metla ,LPG Tartarini - je moje láska
Uživatelský avatar
torek
 
Příspěvky: 57
Registrován: stř čer 29, 2011 11:39 am
Bydliště: Semily-Podmoklice

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod w-one v úte pro 11, 2012 9:18 am

Tak tedy nevím co s tím PaMem všichni máte! Já u něj byl včera a je to nafoukanej fracek a na moje koule se ani nepodíval a přitom koul-l-l-l-e nelžou :lol: :D :lol: :D

Teď vážně a popravdě, Milan se mnou včera strávil chudák tři hodiny ohledně Hydractive. Už z dálky letmým pohledem, když jsem přijížděl v zavátém autě a navozil mu bílý sajrajt do garáže, zjistil, že mi nefunguje hydractiv. Píchnutí na diagnostiku a hledání závad jenom ukázalo, že dia nekomunikuje s hydrou spolu s chybou ukazující vadné vstřiky, které mohou způsobovat zátah turba až od 3000 otáček. Nastalo hledání jehly v kupce sena a nakonec to vypadá, že je někde problém v elektroinstalaci spojující konektrory do řídící jednotky (od pojistek jde, do ŘJ už nepřijde). Takže to vyřešil naladěním Xantie na komfotní režim a tím trošku obešel nefungující Hydractiv, nastavením výšky, dolití LHM atd. K tomu ještě opravil prasklý kryt vzduchového filtru, který nějaký šikovný mechanik zřejmě před prodejem auta pěkně sprasil a kousek ulomil navíc se špatně nasazeným filtrem, nasadil novou sponu, kterou jsme našli urvanou pod filtrem a tradá, po třech hodinách jsem jel domů.
Milane, auto se teď vážně pěkně houpe, sedím pocitově výše a je rozhodně mnohem přijemnější a ne tak tuhé, jako předtím. Škoda, že mám Hydractive a v podstatě je mi to k ničemu, protože je zatím kaput. Ten zátah turba bude asi zřejmě v těch vstřicích a ne ve váze vzduchu, xantia jede, líná úplně není ale kolem 2900-3000 je znát silnější zátah a nakopnutí od turba. Zkusím dnes napsat předchozímu majiteli email s popisem toho, co mi nějak zapomněl říct při prodeji a uvidíme. Každopádně Ti ještě jednou děkuji za Tvé služby, které nám houpačům pomáhají. Díky. Dávám palec nahoru Obrázek
Xantia II Berline, 2.0HDi 80kW - 2000 Exclusive
Uživatelský avatar
w-one
 
Příspěvky: 29
Registrován: úte lis 06, 2012 9:58 pm
Bydliště: Mikulov

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod MisoF v sob pro 15, 2012 7:12 pm

Pridávam sa k ďakujúcim.
Urobili sme si zaujímavý výlet po Brne a Xantia zatiaľ absolvovala omladzovaciu kúru.
Ďakujem PaM
X2 Break, 2.1 TD, 6-guľa
MisoF
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned dub 01, 2012 3:50 pm
Bydliště: Zákamenné, Orava

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod iskiis v ned bře 17, 2013 4:44 pm

teda když tady tak čtu samou chválu na pama škoda že to mám trošku :) z ruky do Brna naštěstí mám borce z Liberce a sem s ním taky spokojený ;)
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
iskiis
 
Příspěvky: 96
Registrován: ned čer 26, 2011 6:14 pm
Bydliště: Děčín

Re: PaM - poděkování

Příspěvekod PaM v ned kvě 05, 2013 10:22 pm

Chtěl bych zde poděkovat všem dobrým lidem, kteří zde objektivně a nezkresleně hodnotí návštěvu u mě a můj "servisní" zásah na svém vozidle.
Poslední dobou mě však pomlouvá jeden velmi špatný člověk. Šíří o mě lži a pomluvy, že prý navrtávám koule a chci tím lidi snad přizabít...

K tomu jen tolik, že pouze jednou JEDEN zdejší člen měl problém s údajně moc měkkým předkem na HYDRACTIVU na autě, které jsem já dělal a v zatáčce mu prý auto uskakovalo...

pár údajů o vyráběných koulích:

Origo koule Citroen na předních kolech na HYDRACTIV mají dírku v tlumiči 0,7 mm a
Koule KOMFORT od I.F.H.S. na HYDRACTIV mají dírku v tlumiči 1,3 mm
Zmíněný pomlouvač ty koule KOMFORT sám prodává ...

mnou upravené koule na to auto měly dírku 0,9mm

proto že moje zkušenost s dírkou 1,3mm u koulí KOMFORT je taková, že auto je málo zatlumené a je už nebezpečné ve vyšších rychlostech.

Jak se později ukázalo, zmíněné auto uskakovalo v zatáčce pro to, že mělo roztrhané na srač*u silentbloky na přední nápravě.

Nicméňe, zákazník nebyl spokojen, sice jak se ukázalo za jeho problém s uskakováním předku koule nemohly, ale peníze jsem mu vrátil , byť z mého pohledu byla reklamace ne zcela oprávněná a zaplatil i jeho "nové" - jiné koule, co mu byly na auto namontovány a tím jsme tuto reklamaci mezi sebou uzavřeli ke spokojenosti zákazníka.

Historka stará několik let ale ožila svým životem. Jeden neskutečně zákeřný člověk, který s tím "problémem" nemá vůbec nic společného, není ani majitelem toho auta, ani servisák co to dělal, ji neustále přiživuje a pomlouvá mě kudy chodí, i na srazech Xantiaclubu - ráno, v poledne, večer, při obědě ... Až jsem z toho měl pocit, že tam přijel jen kvůli tomu.

Nemálo aut s Hydractivem jsem naopak opravoval po jiných prasáckých "foukačích" kteří jim navrtali koule a já je pak zase po nich zaklepával a vrtal dírku původní malou. To zde je i někde napsáno od těch lidí, kterým sem dírky zmenšoval a několika lidem sem i koule upouštěl, proto že měly od jiných "odborníků" moc vysoký tlak ...

Patrně si tihle všichni podle něj asi vymýšlejí ...
http://www.xantiaclub.cz/poradna/viewtopic.php?t=966


Jestli jste pozorně dočetli až sem, tak Vám děkuji.

Milan
Obrázek
Uživatelský avatar
PaM
 
Příspěvky: 769
Registrován: ned čer 26, 2011 9:52 am
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Dobré servisy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron