Stránka 1 z 3

Klidovy odber proudu

Napsal: pát 01. bře 2013 22:39:37
od evlo
Nameril jsim 20 minut po zamceni auta odber stale 100mA. Prijde me to docela dost i kdyz se to nezda, tak proste do 14dni to vybije baterii tak, ze nelze nastartovat a baterie je v aute uplne nova. Nejake napady co by to mohlo zpusobovat? (na zarovku se me to zda moc malo), nebo je to normalne, ze to bere treba prijmac centralu?

edit milda67: přesunutí do správné sekce

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: pát 01. bře 2013 23:18:34
od DukeVanZoom
odpojuj pojistky az ti klesne odber a zjistis dal... takove air-investigace nemaji moc smysl, pokud alespon nezjistis, pres kterou pojistku to tece...

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: pát 01. bře 2013 23:32:59
od evlo
Nez se na to vrhnu, tak me prave zajimalo jestli to neni proste normalni vlastnost a pokud ne kolik ma byt muj cileny stav kdyz vse funguje jak ma?

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: sob 02. bře 2013 8:52:14
od honza1
Kromě těch pojistek - kabely od svorek baterie máš v pořádku?
Už si to přesně nevybavuju, ale když jsem to měřil u sebe, tak odběr byl o řád nižší - nějak kolem 10-15 mA.
Jinak by to možná patřilo spíš do sekce Elektro ;)

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: sob 02. bře 2013 9:43:07
od evlo
Kabely vypadaji ok, po me zkusenosti s francouzskymi auty tedy napred zacnu vyndavanim relatek a pak az se vrhnu na pojistky. Tak nejak to tedy vypada, ze nejaka vec proste nevi, ze se mela zcela vypnout. :)

S vhodnejsi sekci je to pravda, ale nemam tady moznost presunout tema.

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: čtv 07. bře 2013 13:29:32
od omnimor
Nedávno jsem klidový odběr měřil a bylo to cca 5mA. Takže asi jen záloha rádia, DO centrál a hodiny.

Xantia 1,8i 1995

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: pát 19. dub 2013 19:28:14
od evlo
Tak jsem se k tomu dostal a je to furt 70mA (netusim kam tech 30mA uteklo :) ), zkusil jsem vyndat a zandat postupne vsechny pojistky - jak ty v motoru, tak ty v kabine a po vyndani zadne odber neklesl, u dvou stoupl. Tak zitra chci vyzkouset jeste relatka a pak zkusit zjitit jak je zapojene to HF co tam je pripadne jeste ty parkovaci senzory, ale nejak se me to uz nezda.

Jestli on nekde nebude nekde proste studeny spoj, resp. proste horsi kontakt a to fakt takhle asi tezko diagnostikuji :(

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: sob 20. dub 2013 7:23:08
od ČERT_z_Bx
já si nedávno taky montoval parkasistenta a ten by ti to odebírat neměl. Já osobně si ho zapojil napájením k couvacím lampám, což jsou obvody až za klíčkem a spínačem couvacího světla. Mám to tak zapojené úmyslně, jednak je to stálá kontrola funkčnosti spínače, a vedení do pátých dveří, po zařazení zpátečky zahraje krátkou melodii a navíc se mi nechtělo po autě tahat další dráty, vše je jen ve dveřích.

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: sob 20. dub 2013 19:45:02
od evlo
Nemate nekdo schema pojistek pro x2? Manual je asi pro X1, proste vubec nesedi. Kdyz vyndam ctvrtou pojistku odzhora ve sloupci nejvic napravo tak odber klesne na 0,02A.

Re: Klidovy odber proudu

Napsal: sob 20. dub 2013 21:46:24
od PaM
Nevím jakej máš rok, ale někdy v průběhu roku 2000 byla už jiná pojistkovka, ...

pouze německy od Káji Maršálka ...

http://bilder.citdoks.de/pics/fusesX2_2000_1of6_640.jpg
http://bilder.citdoks.de/pics/fusesX2_2000_2of6_640.jpg
http://bilder.citdoks.de/pics/fusesX2_2000_3of6_640.jpg
http://bilder.citdoks.de/pics/fusesX2_2000_4of6_640.jpg

jestli to máš tak, tak je to F9 - autorádio .... a spol

ale ty máš hydractiv ne ? Musíš to měřit zavřené dveře, vypnutý klíček, až zdechne hydractiv napájení ... při otevřenejch dveřích nee , zavři se a zamči v autě a měřák dej tak aby si na něj viděl přes okno ... pak tahej pojistky teprve :idea:

;)