redukce na diag

centrál, dálkové ovlďádání, rádia, alarmy...
Odpovědět
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

redukce na diag

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Nemá náhodou někdo schéma propojení starého diagnostického konektoru na xantii, ze starého typu konektoru na OBD patici?? Do dílny jsme si pořídili diagnostiku od Atalu, která mimo jiného umí i diagnostikovat vozidla PSA ale nemáme redukci, ta je součástí dalšího kufru v ceně 30tisíc a ty už nemáme. :-D
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Uživatelský avatar
Franky
Příspěvky: 34
Registrován: stř 10. srp 2011 19:31:21
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od Franky »

Zdravim. Je nejaka spojitost kabelu stare disgnostiky ELIT ACTIA s tim co pozadujes ty? Kabely u ELIT mely na jednom konci 37 pinovy Canon a na druhem bud 16pinovy OBD nebo 30pin. Franky
Xantia Break 1.8/8/LFZ/MM 8P.10/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

To nevím, v podstatě si chci vytvořit ke stávajícímu kabelu jen přechodku z OBD na starý typ co je v xantii, konektory se mi tu válejí, takže potřebuju jen jak přetahat vodiče, od kterého pinu v OBD kam do xantiácké.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Uživatelský avatar
Franky
Příspěvky: 34
Registrován: stř 10. srp 2011 19:31:21
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od Franky »

Zdravim. PaM mne predbehl :D, ale alespon jsem upravil soubor na me strance. http://frank.webpark.cz/xantia/ada30.jpg
Oba kabely mam k dispozici, tak jsem je propiskal.
Franky
Xantia Break 1.8/8/LFZ/MM 8P.10/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Pánové díky, teď nastoupí česká lidová tvořivost a pájka. to by v tom byl čert ......... :mrgreen:
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
ajm
Příspěvky: 57
Registrován: ned 26. čer 2011 15:06:14
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od ajm »

Franky píše:Zdravim. Je nejaka spojitost kabelu stare disgnostiky ELIT ACTIA s tim co pozadujes ty? Kabely u ELIT mely na jednom konci 37 pinovy Canon a na druhem bud 16pinovy OBD nebo 30pin. Franky

Nechci se mýlit, ale mám pocit že ACTIA je právě výrobek Atalu...
Otázka je, jestli bude komunikace kompletní při propojení X1 na OBD.
Na Atalu mi X1 uměla při zapojení přes originální kabelový adaptér udělat test akčních členů, zjistit zap./vyp. klimy, teplotu H2O, oleje, volnoběžné otáčky a hodnoty lambády. Víc jsem z toho nedostal... :?
Xa 18i Break, Xa II 18i16V Millésime
C8 2.2i 16v VSX
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Asi taky půjde o to kolikátou verzi zmíněného atalu máš, oni mi říkali že staré verze toho moc na citroenu neuměly, narozdíl od té poslední. Dotazoval jsem se prodejce konkrétně na xantii. My brali nejnovější verzi, s tím že jsme se upsali odebrat zboží, díly za dva roky v hodnotě 2,5miliónu kč. Více o verzi snad zde: http://www.atal.cz/page.php?m_ssekce=188&lang=cz
Je to kufr, s pocketem a tři CD, W7, jejich vlastní diagnostika a pak CD s schématy a výkresy, ale k tomu jsem se ještě nedostal abych jej rozpitval, co na tom cd vlastně je. To co píši mi pouze řekl prodejce.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Uživatelský avatar
Franky
Příspěvky: 34
Registrován: stř 10. srp 2011 19:31:21
Kontaktovat uživatele:

Re: redukce

Příspěvek od Franky »

Zdravim. Actia, kterou mam pujcenou neni SW ale HW s 4radkovym displejem (posledni aktualizace pametove karty nekdy v roce 97) . Opravdu moc rozkecana neni, ale na zjisteni stavu snimacu to staci. Umi si i vyhledat vsechny dostupne jednotky. Komunikaci s ruznymi jednotkami zajistuje modul s relatky, kterymi si jednotka nastavi spravnou cestu. Jiz zminene pripojovaci kabely se pripojuji k modulu stejnym konektorem (Canon 37). Proto predpokladam, ze redukce zajisti jen cesty a ostatni musi resit SW. Prechod z 30pin na 16pin(OBD je mozna matouci nazev) byl spise pokusem o standartizaci konektoru. Komunikacni protokol je urcite stejny (neni to prave OBD). Franky
Xantia Break 1.8/8/LFZ/MM 8P.10/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Odpovědět