Ahoj, nemáte někdo schéma zapojení pinů ECU od Bosch? Jde mi o dozapojení kontrolky opotřebování brzdových destiček (všichni ji vypojují ale já bych jí měl rád zapojenou ). Nemám zapojený z výroby drát do PCB palubní desky.
Jinak k čemu je kontroloka viz obrázek vlevo nahoře? V manuálu ani na jiných fórech jsem nic nenašel ....
Diky za info.
Schéma pinů ECU + kontrolka na palubce
Re: Schéma pinů ECU + kontrolka na palubce
Zdravim. Kontrolka ma signalizovat vysokou teplotu katalyzatoru. Jestli je snimac teploty soucasti lambda sondy nebo je to extra zarizeni, netusim.
Myslim si, ze snimani sjetych desticek je bezne vedeno od vodicu desticek primo na kontrolku v palubce (vodic se pri opotrebeni desticky pri brzdeni prizemnuje o kotouc). ECU by s tim nemela mit nic spolecneho. Jiri
Myslim si, ze snimani sjetych desticek je bezne vedeno od vodicu desticek primo na kontrolku v palubce (vodic se pri opotrebeni desticky pri brzdeni prizemnuje o kotouc). ECU by s tim nemela mit nic spolecneho. Jiri
Xantia Break 1.8/8/LFZ/MM 8P.10/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Re: Schéma pinů ECU + kontrolka na palubce
Diky za info . Nicméně bych ale řekl, že vše musí jít přes ECU. Už i tak, že když otočíš klíčkem, tak ti na chvilku rozsvítí všechny kontrolky, který jsou aktuálně zapojeny. Kdyby to bylo natvrdo přímo na snímače, tak by se nerozsvítila, protože by neměla sepnutí .
Re: Schéma pinů ECU + kontrolka na palubce
Zdravim. Rozsviceni nekterych kontrolek po zapnuti klicku resi samotna pristrojovka.
ECU (motor, ABS, klima ...) si zpravidla rozsvicuje tu svoji kontrolku.
A take nezapomen na to, ze Xantia se prestala vyrabet v roce 2001, takze vybava se neda srovnavat s dnesnimi vyrobky, ktere kecaji uz uplne do vseho . Jiri
ECU (motor, ABS, klima ...) si zpravidla rozsvicuje tu svoji kontrolku.
A take nezapomen na to, ze Xantia se prestala vyrabet v roce 2001, takze vybava se neda srovnavat s dnesnimi vyrobky, ktere kecaji uz uplne do vseho . Jiri
Xantia Break 1.8/8/LFZ/MM 8P.10/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Re: Schéma pinů ECU + kontrolka na palubce
Kontrolka opotřebení destiček doopravdy nevede přes ECU.
Jeden pól je kostra, dráty od konektorů u kol jsou svedené do jednoho a ten vede přímo do přístrojové desky na 11 pinový modrý konektor, pozice č. 4.
Pokud tento pin ukostříš (pokud máš osazenou příslušnou žárovku), měla by ti svítit kontrolka destiček.
MíraCB
Jeden pól je kostra, dráty od konektorů u kol jsou svedené do jednoho a ten vede přímo do přístrojové desky na 11 pinový modrý konektor, pozice č. 4.
Pokud tento pin ukostříš (pokud máš osazenou příslušnou žárovku), měla by ti svítit kontrolka destiček.
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
Re: Schéma pinů ECU + kontrolka na palubce
Diky za info . Vyzkouším. Měl jsem teď Xantii na výměně spojky, takže sem to nemohl hned vyzkoušet