Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
Tak už mě to pomalu přestává bavit (wallbash)
Jak je teplo nad 25 stupňů tak je auto každou chvíli v nouzáku a dělá to asi špatný podtlakoví ventil na EGR a skoušel jsem i noví originál co jsem koupil na ovládání turba a hodnoty stejné.Váha vzduchu nová a to samé tak čekám ještě na jednu.
Když nechám ohřáté auto dlouho na volnoběh tak zase K a to samé.
Většinou někde zastavím na křižovatce a pak následuje nouzák.Běžně i za jízdy,když vyřadím nebo to najednou přestane táhnout a motor jde bez turba do 2500 ot a konec.Vždy to píše viz. scén
Než se auto ohřeje na provozní teplotu,tak jede jako blázen a když není v nouzáku,tak taky.Jak je,ale teplota pod 25 stupňů,tak je vše ok
No koukněte na scén obrazovky a posuďte samy a pokud by jste měl někdo možnost,tak se koukněte kolik vám to ukazuje průtok vzduchu na volnoběh.
Toto je již jediná závada která mě dost točí a už přemýšlím,že se z autem rozloučím,protože mě nebaví jezdit v létě věčně v koloně.
Jinak je vše v naprostém pořádku,ale tohle mi nejde do hlavy (LOL)
Nikdo nic? a v servisu jsou taky chromí a kroutěj hlavou.
Asi pude z baráku a z naftou končím,protože to mi za to tedy nestojí hledat pořád zakopanýho psa.
Ještě zkusím překostřit to hlavní relé u jednotky a projít veškeré ukostření v motorové části a půjde z baráku.
Určitě bude něco špatně z kabeláží na ovládání podtlakového ventilu ERG,protože je to to samé i když dám tento ventil nový a váhu vzduchu taky.
Jednotka si průtok vzduchu dopočítává dle otevření podtlakového ventilu ERG a nějak se pořád nemůže dopočítat. Proto si myslím,že to bude kabelama.Jinak už jsem v koncích a nebaví mě to.
Kdysi to dělalo když bylo pod nulou v zimě a chtělo to tam tlačit ERG na plno při volnoběhu aby se ohřál motor.
Kdyby někdo věděl,tak to by bylo super,ale jsou tu akorát pořád dohady a typování které nikam nevede.
To abych si nechal tohle do 25°C a koupil druhé nad 25°C
Kdyby jste byl někdo od té dobroty a hodil scén průtoku vzduchu na volnoděh a poměr otevření ERG podtlakového ventilu.
Jednotka si průtok vzduchu dopočítává dle otevření podtlakového ventilu ERG a nějak se pořád nemůže dopočítat. Proto si myslím,že to bude kabelama.Jinak už jsem v koncích a nebaví mě to.
Mě to dělá to,že jsem nad 25 stupňů okolní teploty opravdu v nouzáku a jednotka neovládá turbo a otáčky nejdou nad 2500 ot ,ale zajímavé je,když to rozjedu nad 110 km/h tak to zas maká jak má.Zpomalím a je to zas to samé.
Bude to prostě něco na co má vlit teplota okolí a jak to rozjedu,tak se to ochladí a zas to je v pohodě.
Ještě chvilku a podpálím to a odvezu do šrotu
Jak je teplo nad 25 stupňů tak je auto každou chvíli v nouzáku a dělá to asi špatný podtlakoví ventil na EGR a skoušel jsem i noví originál co jsem koupil na ovládání turba a hodnoty stejné.Váha vzduchu nová a to samé tak čekám ještě na jednu.
Když nechám ohřáté auto dlouho na volnoběh tak zase K a to samé.
Většinou někde zastavím na křižovatce a pak následuje nouzák.Běžně i za jízdy,když vyřadím nebo to najednou přestane táhnout a motor jde bez turba do 2500 ot a konec.Vždy to píše viz. scén
Než se auto ohřeje na provozní teplotu,tak jede jako blázen a když není v nouzáku,tak taky.Jak je,ale teplota pod 25 stupňů,tak je vše ok
No koukněte na scén obrazovky a posuďte samy a pokud by jste měl někdo možnost,tak se koukněte kolik vám to ukazuje průtok vzduchu na volnoběh.
Toto je již jediná závada která mě dost točí a už přemýšlím,že se z autem rozloučím,protože mě nebaví jezdit v létě věčně v koloně.
Jinak je vše v naprostém pořádku,ale tohle mi nejde do hlavy (LOL)
Nikdo nic? a v servisu jsou taky chromí a kroutěj hlavou.
Asi pude z baráku a z naftou končím,protože to mi za to tedy nestojí hledat pořád zakopanýho psa.
Ještě zkusím překostřit to hlavní relé u jednotky a projít veškeré ukostření v motorové části a půjde z baráku.
Určitě bude něco špatně z kabeláží na ovládání podtlakového ventilu ERG,protože je to to samé i když dám tento ventil nový a váhu vzduchu taky.
Jednotka si průtok vzduchu dopočítává dle otevření podtlakového ventilu ERG a nějak se pořád nemůže dopočítat. Proto si myslím,že to bude kabelama.Jinak už jsem v koncích a nebaví mě to.
Kdysi to dělalo když bylo pod nulou v zimě a chtělo to tam tlačit ERG na plno při volnoběhu aby se ohřál motor.
Kdyby někdo věděl,tak to by bylo super,ale jsou tu akorát pořád dohady a typování které nikam nevede.
To abych si nechal tohle do 25°C a koupil druhé nad 25°C
Kdyby jste byl někdo od té dobroty a hodil scén průtoku vzduchu na volnoděh a poměr otevření ERG podtlakového ventilu.
Jednotka si průtok vzduchu dopočítává dle otevření podtlakového ventilu ERG a nějak se pořád nemůže dopočítat. Proto si myslím,že to bude kabelama.Jinak už jsem v koncích a nebaví mě to.
Mě to dělá to,že jsem nad 25 stupňů okolní teploty opravdu v nouzáku a jednotka neovládá turbo a otáčky nejdou nad 2500 ot ,ale zajímavé je,když to rozjedu nad 110 km/h tak to zas maká jak má.Zpomalím a je to zas to samé.
Bude to prostě něco na co má vlit teplota okolí a jak to rozjedu,tak se to ochladí a zas to je v pohodě.
Ještě chvilku a podpálím to a odvezu do šrotu
Citroen Xantia HDI Chip 95kW 320nM Kola 17" 215/45 R17
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
Tak je problém v tom,že mi to nereguluje podtlakoví ventil ERG je pořád na 5%
Dnes jsem dělal C5 a tak je na volnoběh otevřen na 95% a u mě pouze na 5%
Tak asi chyba někde v kabelech.
Dnes jsem dělal C5 a tak je na volnoběh otevřen na 95% a u mě pouze na 5%
Tak asi chyba někde v kabelech.
Citroen Xantia HDI Chip 95kW 320nM Kola 17" 215/45 R17
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
Zkontroluj si podtlaky na pneumatickým ovládání turba a EGR . . .
X2 1999 2.0HDI 80kW Exclusive .
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
Taková technická, funguje správně zdroj podtlaku, vývěva??
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
máš po ruce jine funkční HDi bo jen to svoje? co třeba studenak v pocitaci? střilim od boku ale vymena ridici jednotky a textronu zabere par min a mel bys aspon jednu cast vyresenou...
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
No, píšeš, že to máč čipnutý .... tak to máš možná jen doprasený mapy a proto ti to dělá paseku ... tak že ti za drahý peníz zvýšili výkon z maxima na ninimum
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
Chipem to nebude, protože i já mám naprosto stejný problém. Už jsi s tím nějak pokročil? Mě napadla jen taková blbost, ale nemůže to mít nějakou spojitost třeba i s nefunkční saharou, když to vlastně dělá v teplech a při zahřátém motoru? Já za rok co ji mám a 30 000km neslyšel saharu ani jednou sepnout a nad 90°C mi teplota taky neleze. Jen v Itálii ve stoupání vylezla snad až ke 100°C a taky jsem ji neslyšel.
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001
Re: Nouzák Xantia HDI 80kW na 25°C
donlines píše:A co takhle dírka ve výfuku?
Čau a co by mohla způsobit dírka ve výfuku?
Tátovi auto začalo auto táhnout až od 2500 ot./min., do té doby je to jak bez turba
a je to fuk jestli to je teplé nebo studené.
Dělá mu to asi dva roky a řekl bych, že přibližně stejnou dobu má díru ve výfuku...
Mohlo by to mít vliv?
Byli jsme s tím na diagnostice, ale ukázalo to, že je vadné nějaké čidlo tlaku či co
a nebyli nám schopní říct, jaké to čidlo to vlastně je, jestli vzduchu, nafty...