Jak je teplo nad 25 stupňů tak je auto každou chvíli v nouzáku a dělá to asi špatný podtlakoví ventil na EGR a skoušel jsem i noví originál co jsem koupil na ovládání turba a hodnoty stejné.Váha vzduchu nová a to samé tak čekám ještě na jednu.
Když nechám ohřáté auto dlouho na volnoběh tak zase K a to samé.
Většinou někde zastavím na křižovatce a pak následuje nouzák.Běžně i za jízdy,když vyřadím nebo to najednou přestane táhnout a motor jde bez turba do 2500 ot a konec.Vždy to píše viz. scén
![Obrázek](http://i49.tinypic.com/2zxv6uw.jpg)
![Obrázek](http://i46.tinypic.com/2n9j8tg.jpg)
Než se auto ohřeje na provozní teplotu,tak jede jako blázen a když není v nouzáku,tak taky.Jak je,ale teplota pod 25 stupňů,tak je vše ok
No koukněte na scén obrazovky a posuďte samy a pokud by jste měl někdo možnost,tak se koukněte kolik vám to ukazuje průtok vzduchu na volnoběh.
Toto je již jediná závada která mě dost točí a už přemýšlím,že se z autem rozloučím,protože mě nebaví jezdit v létě věčně v koloně.
Jinak je vše v naprostém pořádku,ale tohle mi nejde do hlavy (LOL)
Nikdo nic? a v servisu jsou taky chromí a kroutěj hlavou.
Asi pude z baráku a z naftou končím,protože to mi za to tedy nestojí hledat pořád zakopanýho psa.
Ještě zkusím překostřit to hlavní relé u jednotky a projít veškeré ukostření v motorové části a půjde z baráku.
Určitě bude něco špatně z kabeláží na ovládání podtlakového ventilu ERG,protože je to to samé i když dám tento ventil nový a váhu vzduchu taky.
Jednotka si průtok vzduchu dopočítává dle otevření podtlakového ventilu ERG a nějak se pořád nemůže dopočítat. Proto si myslím,že to bude kabelama.Jinak už jsem v koncích a nebaví mě to.
Kdysi to dělalo když bylo pod nulou v zimě a chtělo to tam tlačit ERG na plno při volnoběhu aby se ohřál motor.
Kdyby někdo věděl,tak to by bylo super,ale jsou tu akorát pořád dohady a typování které nikam nevede.
To abych si nechal tohle do 25°C a koupil druhé nad 25°C
Kdyby jste byl někdo od té dobroty a hodil scén průtoku vzduchu na volnoděh a poměr otevření ERG podtlakového ventilu.
Jednotka si průtok vzduchu dopočítává dle otevření podtlakového ventilu ERG a nějak se pořád nemůže dopočítat. Proto si myslím,že to bude kabelama.Jinak už jsem v koncích a nebaví mě to.
Mě to dělá to,že jsem nad 25 stupňů okolní teploty opravdu v nouzáku a jednotka neovládá turbo a otáčky nejdou nad 2500 ot ,ale zajímavé je,když to rozjedu nad 110 km/h tak to zas maká jak má.Zpomalím a je to zas to samé.
Bude to prostě něco na co má vlit teplota okolí a jak to rozjedu,tak se to ochladí a zas to je v pohodě.
Ještě chvilku a podpálím to a odvezu do šrotu