Jak to teď studuji tu tvou fotku tak růžový drát má popis 432. Tak to bude on. Ale nachápu proč jsem já na mém autě tento popis nenašel??? Musím na to hodit oko jestli já jsem slepé trdlo a nebo to mám popsané jinak . Každopádně moc díky. Teď už to nebude problém drát dohledat.
Výběr typu řídící jednotky umožňuje volbu typu měření. Prioritně se měření provádí pomocí doby otevření vstřikovacího ventilu (Volba „Benzín Vstřík“). Některé řídící jednotky motorů vozidel mají speciální výstup přímo pro palubní počítač (např. zn. Opel), které posílají informace o spotřebě pomocí impulzů. Každý impulz poté znamená určité množství spotřebovaného paliva (Volba „Benzín Impulz“). Pokud tedy řídící jednotka motoru má tento výstup, lze dané měření tímto způsobem využít. Množství paliva pro jeden impulz lze v servisním menu nastavit v položce „Jednotka Spotřeby“.
A HDI má výstup který používá informace o spotřebě. Napojuje se na něho ten PC z XMka. Číslo pinu tady na foru bylo někde popsané, kdyby se do toho někdo chtěl pustit.
Tak přeci jsem koukal dobře. Já tam mám uplně jiné barvy a čísla. Dneska jsem překonal svou lenost a proměřil dráty až k pal. čerpadlu. Jen tak pro zajímavost kdyby to chtěl někdo zapojovat. U mé Xanti je vodič k plováku nádrže bílé barvy č.8 až po patici pod kobercem u spolujezdce a od patice po plovák je hnědý bez popisu.
Tak přeci jsem koukal dobře. Já tam mám uplně jiné barvy a čísla. Dneska jsem překonal svou lenost a proměřil dráty až k pal. čerpadlu. Jen tak pro zajímavost kdyby to chtěl někdo zapojovat. U mé Xanti je vodič k plováku nádrže bílé barvy č.8 až po patici pod kobercem u spolujezdce a od patice po plovák je hnědý bez popisu.
U francouzu je všechno možný ta el. je z 1,8 16V X2
Nějak nechápu k čemu bude napojení na OBD ani lexie snad neumí spočítat spotřebu a navíc funguje vubec diag pod androjdem pochybuju když ani na win 7 to nejde, pokud jsem mimo tak mě opravte.