Identifikace

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Majk.Z
Příspěvky: 82
Registrován: sob 30. črc 2011 15:48:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od Majk.Z »

U X1 je to problém, protože X1 měla teploměr v otáčkoměru, nikoli v hodinách. U X2 je teploměr v hodinách. U obou motorizací platilo, že teploměr měly vozy s klimou.
Dnes:
CéPátá Berla 2.0 HDi/80kW 01'
XeMo Berla 2,1TD 99'
ČERT_z_Bx
Příspěvky: 484
Registrován: ned 26. čer 2011 11:05:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od ČERT_z_Bx »

Pokud chceš u xantie první generace vytvořit venkovní teploměr, jde to velice jednoduše, sám jsem si ho taky dodělal. Stačí jen sehnat z budíků z benzína displej teploměru, vykuchat do plastu v budíku otvor pro displej a pak už jen propojíš piny z konektoru budíku s čidlem, dva dráty, jedno jak je zapojíš Je to bezproblémovka, větší problém mám s budíkem teploty oleje. Ve vaně mám čidlo, na něm konektor s dvěmi dráty do svazku o kterých nemám páru kde končí a z budíků mám pouze pro teploměr jeden vodič, druhý bude asi kontrolka vysoké tepoty oleje tu jsem zatím nedohledal. :(
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

Asi by to bylo hezčí jak píše Čert, ale mně to takhle vyhovuje v rámci možností. Ano v budících by to bylo hezčí a praktičtější, ale jak se znám dopadlo by to asi dost blbě. A zase shánět jiné budíky kde je teploměr to je taky náročné. Zvlášť když vrakáče kolikrát neví co by za díly na tyhle staré vraky chtěli.
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
pepe276
Příspěvky: 153
Registrován: pát 09. zář 2011 15:57:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace

Příspěvek od pepe276 »

ČERT_z_Bx píše:Pokud chceš u xantie první generace vytvořit venkovní teploměr, jde to velice jednoduše, sám jsem si ho taky dodělal. Stačí jen sehnat z budíků z benzína displej teploměru, vykuchat do plastu v budíku otvor pro displej a pak už jen propojíš piny z konektoru budíku s čidlem, dva dráty, jedno jak je zapojíš Je to bezproblémovka, větší problém mám s budíkem teploty oleje. Ve vaně mám čidlo, na něm konektor s dvěmi dráty do svazku o kterých nemám páru kde končí a z budíků mám pouze pro teploměr jeden vodič, druhý bude asi kontrolka vysoké tepoty oleje tu jsem zatím nedohledal. :(

Ty benzínový budíky myslíš z X1, nebo X2? Mám tu jedny z X1, 1.8 8V rok 96, nebo 97, ale to nemělo klimu, takže verze bez displeje a mám smůlu... :(
Mám auto s klimou, tak proč nemám budíky s displejem na teploměr? To se dávalo jen do benzínů, nebo do lepších výbav?
X1 1.9TD Break 66kW, klima, ABS, r.97
Jumpy 1.9TD 68kW, r.97
BX 1.9D 51kW, r.93
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

Měl bych zase dotaz na identifikaci čehosi. Vypadá to jako větší relátko s dvěma řadami pinů. V jedné řadě je 5 pinů v druhé jen 4 piny. Bylo to zajištěné celkem bytelným zámečkem a bylo to v motorovém prostoru když stojíte před autem tak vlevo u chladičů a vysoušeče klimatizace. Bohužel na tom není žádný čitelný nápis protože část plastu je nahoře uražená. Je tam vidět jen schéma.
Z auta jsem to vyndal při vyndávání ventilátorů a odpojování klimatizace. Bohužel auto je nyní nepojízdné a raději i bez baterky dokud nebude aspoň část kabeláže na svém místě. Nevím tedy jestli to na něco bude mít vliv nebo ne.

Edit: koukám přílohy tu nefungují. Odkaz na rajče:
http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xanti ... 014034.jpg
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoro1
Příspěvky: 53
Registrován: úte 31. pro 2013 10:07:12

Re: Identifikace

Příspěvek od Zoro1 »

A tady je to ve větší souvislosti. Je to ta krabička mírně vlevo.

http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xanti ... 014031.jpg
Xántia 1,9td, r.v.95, z Raichu
Foto: http://betaraybill.rajce.idnes.cz/Xantia#" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpovědět