přední náprava-čepy,silenbloky,vrzání,bouchání atd
Bouchání v rejdu
Dnes jsem si všiml, že když stojím na místě a otáčím volantem, tak v určité vzdálenosti před dorazem jakoby cvakne v řízení. Je to i cítit ve volantu. Dělá to nalevo i napravo vždycky zhruba stejně od dorazu. Za jízdy to asi nedělá, nevšiml jsem si.
Auto jede normálně, ani při akceleraci ani při brzdění netáhne do strany, neozývají se žádné zvuky při přejezdu nerovností. Alespoň jsem si ničeho nevšiml.
Přejel jsem přes obrubník, ale dost nízký, tak jestli to není tím.
Edit: pár chybiček
Auto jede normálně, ani při akceleraci ani při brzdění netáhne do strany, neozývají se žádné zvuky při přejezdu nerovností. Alespoň jsem si ničeho nevšiml.
Přejel jsem přes obrubník, ale dost nízký, tak jestli to není tím.
Edit: pár chybiček
Xantia X1 1,6i, r.v. 1994, Bez hydractivu, 6 koulí, protipadací zámky
Re: Bouchání v rejdu
je možné že tvé cvaknutí vzniká při poskočení odřeného bowdenu lanek ruční brzdy, tím že točíš do rejdu, tak se jedno zasunuje od kola pod auto a druhé naopak, povytahuje se ke kolu,pokud je poškozený bowden, může lano poskočit a tento zvuk slyšíš. Nech někoho točit a zkus si to naposlouchat přímo u kola, z venku.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Bouchání v rejdu
No kdyby to dělaly ty bowdeny ruční brzdy, tak by to dělalo jenom při zatažený nebo při odbržděný ručce.
Já sem myslel jestli to neni třeba čep, začalo mi to dělat až včera potom co sem přejel přes obrubník.
Já sem myslel jestli to neni třeba čep, začalo mi to dělat až včera potom co sem přejel přes obrubník.
Xantia X1 1,6i, r.v. 1994, Bez hydractivu, 6 koulí, protipadací zámky
Buchotanie prednej napravy a motora pod1500rpm
Zdravim, mam problem. Silno mi pri prechode nerovnosti strpa predna naprava. Predpokladam to na capy, ale nechcem vyhadzovat peniaze. Domaca kontrola typu pomykam kolesom na vsetky strany za ucasti heveru neodhalila nic, nikde ziadna vola. Navyse prava strana mi v poslednom case zacala klepotat aj bez vacsej nerovnosti v zavislosti od rychlosti. (50km/h cca
narazy za sekundu). Klepotanie pri silnejsom zrychleni alebo brzdeni prestava.
Druhy problem je, ze pod 1500otacok mi silno klepoce motor. Na to mam predpoklad, kedze jedna z trysiek je dost znicena ( a po vyplate aj vymenena ) . Auto necmudi, akorat je dost slabe (ale 55kw na tu vahu..)
Cely problem je v tom, ze nechcem menit to, co priamo netreba, kedze moje financie su znacne obmedzene. Dakujem.
narazy za sekundu). Klepotanie pri silnejsom zrychleni alebo brzdeni prestava.
Druhy problem je, ze pod 1500otacok mi silno klepoce motor. Na to mam predpoklad, kedze jedna z trysiek je dost znicena ( a po vyplate aj vymenena ) . Auto necmudi, akorat je dost slabe (ale 55kw na tu vahu..)
Cely problem je v tom, ze nechcem menit to, co priamo netreba, kedze moje financie su znacne obmedzene. Dakujem.
Xantia X2 berline 1/98 1.9SD, okna a zrkadla elektricke, klima, abs, airbagy.
Re: Buchotanie prednej napravy a motora pod1500rpm
k tomu buchotani predni napravy: zkousel jsi proverit tycky stabilizatoru? Proveris jednoduse ze chytis auto zespodu za blatnik a rozhoupes ho ze strany na stranu, pokud to bude klepat, tak to budou ony. Dobry by bylo kdyby ti to nekdo rozhoupal a ty mohl chytit rukou spodni kloub tycky stabilizatoru (ten vetsinou odchazi). Nebo to taky muze byt rozpadly silentblok na ramenu napravy, kdyz pises ze to boucha i bez vetsich nerovnosti. U toho motoru by to mohl zpusobovat nejaky silentblok, ale s tim zkusenost nemam, a tezko z omezenych informaci posuzovat
X2, 2.1Td Break 1998 Exclusive, Pack: Electricité, Froid, 5.57l/100km
Re: Buchotanie prednej napravy a motora pod1500rpm
Moje osobní zkušenost jak s tyčemi stabilizátorů, tak silent bloky ramen byla taková:
- špatné silent bloky ramen jsem poznal pouze při průjezdech zatáčkami, rychlost až tak nehrála roli, rázy, které to způsobovalo byly značně slyšitelné, narozdíl od tyčí stabilizátorů
- tyče stabilizátorů se mi pak projevovali hlavně na rovinkách a bylo jedno, zda jedu rychle nebo pomalu, ale pořád to bylo takové tupé bouchání do kastle
Toť moje zkušenost s tímto problémem
- špatné silent bloky ramen jsem poznal pouze při průjezdech zatáčkami, rychlost až tak nehrála roli, rázy, které to způsobovalo byly značně slyšitelné, narozdíl od tyčí stabilizátorů
- tyče stabilizátorů se mi pak projevovali hlavně na rovinkách a bylo jedno, zda jedu rychle nebo pomalu, ale pořád to bylo takové tupé bouchání do kastle
Toť moje zkušenost s tímto problémem
Xantia X1, r.v. 1997, 1.9TD, klima
Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene
To sem z těch vodorovných rovin jantar Obrázkový návod by nebyl???
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned 10. črc 2011 9:26:23
- Bydliště: 239219013
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene
Dvěma kladivama proti sobě jedno z předu druhý zezadu (směr jízdy auta) ale to mě naposledy nepohlo tak sem vzal majzlík a palici normálně zezhora bum a bylo to dole ale prvně skusit první metodu no ale tam problémy nekončí čep z těhlice taky nejde moc dobře myslim že na to musí bejt nástavec ale nejsem si jist
Xantia Break 2.0HDi 80kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Subaru Impreza GT 2.0T 155kw
Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene
zajed si do kelly a kup si za 260 kc krasnej stahovacek bude se ti hodit pac ze dvou kadiv se postupne stavaj dve vetsi kladiva a az do toho budes busit dvouma palicema hodinu tak budes akorat nasranej a rameno budez mit roztluceny. driv byly stahovaky drahy tak sjem taky tlouk ale v kelly maj levnej a bytelnej nema chybu uz bych do toho v zivote palici neprastil. jinak povolit nen spodni cep z tehlice opravdu neni prca xantiak to odklep majzlikem na sidlisti pod autem ale na moji i kdyz je daleko min jeta byly oba zavity přirezly a musel jsem sundat tehlici a taky do toho mlatit pekne dlouho jak hluchej do vrat nez zavit povolil. holt na tyhle veci je dobre mit spesl povolovaky.
Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene
No, mám stahovák už léta, myslím, že pouze jen na mých autech a autech rodiny se už dávno zaplatil i s úroky ... Proč to kurv*t kladivem či majzlem ...
Babulko, dej to raděj do servisu nebo někomu kdo má vybavení a zná problematiku. Když zdárně vyndáš kužel z ramene, nemusí se ti pak podařit vymotak závit čepu z těhlice vím o čem mluvím
Babulko, dej to raděj do servisu nebo někomu kdo má vybavení a zná problematiku. Když zdárně vyndáš kužel z ramene, nemusí se ti pak podařit vymotak závit čepu z těhlice vím o čem mluvím