Problém s topením
Re: Problém s topením
PaM : asi sme sa nejako zle pochopili alebo som už taký debil , že ja nechápem
ja ho neviem vypnúť ventilátor kúrenia nie zapnúť:D
tak že je asi jedno kedy v X2 spína vetrák či ?
proste akonáhle otočím klúčik pre štartovaní tak už to hučí, neviem páni od xantii, či by nebolo lepšie sem vložiť video aby ste presne vedeli...
ja ho neviem vypnúť ventilátor kúrenia nie zapnúť:D
tak že je asi jedno kedy v X2 spína vetrák či ?
proste akonáhle otočím klúčik pre štartovaní tak už to hučí, neviem páni od xantii, či by nebolo lepšie sem vložiť video aby ste presne vedeli...
Citroen Xantia, 2,0 HDI 1999
Re: Problém s topením
chlapi tu je to spomínané video:
http://www.youtube.com/watch?v=kBfstjv0KOo&feature=youtu.be
možno že už budete múdrejší,
mňa by zaujímalo či to teda stačí opraviť to relátko ako písal Jack
http://www.youtube.com/watch?v=kBfstjv0KOo&feature=youtu.be
možno že už budete múdrejší,
mňa by zaujímalo či to teda stačí opraviť to relátko ako písal Jack
Citroen Xantia, 2,0 HDI 1999
Re: Problém s topením
jack píše:Jo ta cívka je relé s jedním kontaktem, tak to rozeber a mrkni na něho, zda je normálně pohyblivé nebo jsou ty kontaky spečené.
Pocuj rozobral som to a ta cievka tam bol na nej ten kontakt a pohybovalo sa to bolod to v poriadku tak ja nevem potom ze v com je chyba
Boli tam dva kable odpojene k to u regulatoru kurenia te som zapojilznova a stale to fuka ako na tom videu
Co teda stym moze byt vie niekto ?
Citroen Xantia, 2,0 HDI 1999
Re: Problém s topením
Kouknul jsem na to video, je sice hezký, že posuvník masíruješ zleva do prava, ale ten fofr jakým to děláš je k prdu, dej páčku taky na tu značku malého větráčku, protože Levá krajní poloha je řízení BITRONEM, automatika, ovládaná čidlem teploty, tak tam může jet větrák na plno zrovna tak jako na nejmenší otáčky
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Problém s topením
Zdravím všechny,prdla mi kolena co vedou z motorové části do kabiny,jde do topení.Neexistuje náhrada a nebo nemá někdo ty kolena.A hlavně jak to mam sundat z toho topení.Mam 2,0 16V X1.Děkuji.
Re: Problém s topením
Mezi těma kolenama je kovovej jazýček. Ten vyhnout do strany (doprava myslím) a vytahovat ven.
2,0 HDi, Activa
Re: Problém s topením
Nevím jestli jsou stejný, ale, mám ty kolena i s hadicema z turbodiesla, akorát mají jednu vadu, pokud je bude někdo chtít použít, bude muset odřezat hadice a nasponkovat jiné. Ten turbodiesel jezdil s prasklou hlavou a ty hadice mají potrhané nitě, tudíž se hadice ,,nafukují,,. Jestli by vydržely normální provoz, to je ve hvězdách.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat
Re: Problém s topením
Chci se zeptat a poradit jestli už někdo neměl podobný nebo stejný problém. Topení topí, ventilátor fouká o to nejde. Jde o to, že teplota se nastavuje hodně blbě. Když dám páčku úplně doprava topí celkem dost, ale když chci teplotu o trochu stáhnout tak to v podstatě přestane foukat teplý vzduch úplně. Teplo v kabině teda reguluju maximálně rychlostí větráku. Klapka zjevně funguje a reaguje když zareaguje na pohyb a topí/netopí, ale opravdu stačí o já nevím centimetr posunout táhlo a je chladno.
Xantia break X1 1,9TD, r.v.96
Re: Problém s topením
Rorschach píše: ale opravdu stačí o já nevím centimetr posunout táhlo a je chladno.
tak ho posuň o několik milimetrů
Klapku vzduchu ovládá servomotorek a asi blbě ... taky na to můžemít vliv zasrané čidlo teploty v kabině ( pod malou mřížkou na palubce) - vyčistit .
Re: Problém s topením
K topení jeden užitečný poznatek, pokud po nějaké době pustíte topení a zdá se vám že cítíte fridex, tak se to nezdá. To samé se pozdávalo mě. Včera jsem pouhopouhou náhodou přišel na příčinu. Konstrukce topení dovoluje chladivu unikajícímu z spoje mezi hadicemi a radiátorem stékání přímo na těleso. u mne stačilo za pětikorunu vyměnit dva Okroužky na té spojce za nové a je klid. Už žádný smrádek z fridexu po zapnutí topení.
Xantia x1, 1.9tD, lahvově zelená, combi, park. asistent, Gprs dozor, tempomat