motor 1.8i 16v LFY

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Odpovědět
Mexanic
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01. zář 2015 11:51:46
Kontaktovat uživatele:

motor 1.8i 16v LFY

Příspěvek od Mexanic »

Motor je po go kliky , ma přebroušené ventily a sedla, a nové hydroštely, při startování nechce chytit , střílí do sání ,nevíte někdo možnou příčinu
co bylo kontrolováno
vule mezi hydroštelem a vačkou je , byly vymačkané a ještě nejsou natlakované
časování to snad nejde zkazit , dole zajištěn 8mm tyckou z dražkové řemenice proti prsam je tam vybrání
nahoře 6mm dva koliky kola jsou dana spravně hnědé výfuk modré sani, kola jsou před napnutím povolená
hlava byla testovaná po složení ventilu bez vačky , každý otvor na podtlak, bylo vše ok
setrvačník , nejde nasadit jinak,
ještě chci zkusit tlaky bez saní , jen točit startérem
myslím si možné zavady snimač kliky , nebo zapalovací blok
čidla na pc vykazují dobré hodnoty, jak tlak , tak teplota, nemáte nědo nahodou vyfocený pruběh z čídla otáček na setrvačníku jak ma vypadat
Xantia break 1.8i16v (1998) tmavě zelená,ax1.4d,c4 2.0hdi135
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.8i 16v LFY

Příspěvek od PaM »

Mexanic píše: časování to snad nejde zkazit , dole zajištěn 8mm tyckou z dražkové řemenice proti prsam je tam vybrání
tady může být problém, pokud se použila stará původní řemenice, může být díra která je v jiném díle než střed ( navzájem přes gumu ) kousek posunutá a už je zle. Sehnat - půjčit v obchodě novou a porovnat polohu drážky na hřídel a díry v řemenici ... :idea:
Obrázek
Mexanic
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01. zář 2015 11:51:46
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.8i 16v LFY

Příspěvek od Mexanic »

Díky za odpověď, uz jsme na to přišli bylo to posunuté tak dobre , ze motor sál vyfukem a tlačil do saní , jeste ze se to nepotkalo, uz je objednána nova , :-))
Xantia break 1.8i16v (1998) tmavě zelená,ax1.4d,c4 2.0hdi135
Mexanic
Příspěvky: 3
Registrován: úte 01. zář 2015 11:51:46
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.8i 16v LFY

Příspěvek od Mexanic »

dotaz pro PaM .Ještě jednou děkuji za odpověď, při uvažován co se mohlo stat , mně nenapadlo že se ta řemenice může takhle posunout, kamarad měl podobný problém jemu se zase potkaly ventily, a stalo se mu s řemenicí to samé
chci se ale ještě zeptat, mam nějaký problém ze servem , pročítal jsem fórum , je tam dost ale ještě ae chci zaptat nechal jsem si opravovat trubku s hadici od čerpadla k servu , pouze tu část co vede k servu, samozřejmě jsem si ji nezkontroloval, ale povolil jsem matici na servu jestli poteče olej , olej teče, ale nějak slabě dá se nějak změřit tlak ze serva a jak jsem zjistil z diskuzi je dvouokruhové. zdá se mi to čerpadlo hlučnější, budete s tím mít zkušenost dát nějakou vsuvku mezi čerpadlo a trubku co vede k servu a změřit tlak, víte jaký tam je předepsaný tlak?
řízení bylo vyndané, měnily se prachovky na tyči a nejak to nešlo udělat bez kompletní demontáže ,
natočil jsem volant na střed zafixoval tyč volantu at se neotočí ( stava se že se potrha elektro mezi karou a volantem když se dají blbe ,změril jsem tyč hřebenouvou v jaké je poloze vůči tělu řízení a poznačil otočení vyvodu na kardanek. zapozřejmě při manupulaci došlo k vylití oleje z valce posilovače , je nějaký způsob jak to odvzdušnit, způsob točit volantem do krajních poloh , jsem zkoušel , na zvedáku at to neklade takový odpor,ale neslyším to přepouštění oleje s servoventilu
děkuji za odpověď
Xantia break 1.8i16v (1998) tmavě zelená,ax1.4d,c4 2.0hdi135
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.8i 16v LFY

Příspěvek od PaM »

Nevím kde a co máš za problém .... to si nenapsal. Servo se odvzdušní protočením pravá - levá jak si psal ... toť vše.
Tlak na servu se mění podle situace jak zatáčíš. Při jízdě rovně je tlak vyrovnaný na pístu a obtíká to na obě strany do vratky - tlak je malý a kapalina obtíká pootevřenýma komorama rozvodky do vratek ... když zatáčíš - přiškrtí se jedna strana v komoře v servu a roste tlak na píst z jedné strany - roste tlak potřebný k posunu pístu - kapaliny obtíká méně - tlak roste podle potřeby jak zatáčíš a zavíráš to. Když dáš plnej rejd až do kraje, jednu stranu serva zavřeš úplně - tlak vzroste na maximum a v servu nic neobtíká - otevře se ale obtokovej ventil v čerpadle a ten to pouští z5 už v čerpadle bokem... Jestli ti to neposiluje, někdo něco podělal ... Dojeď s tím a já ti řeknu co je kde špatně ...
Obrázek
Odpovědět