problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží otáčky
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Baterku tam mám novou rok, svíčky jsem měnil před dvěma roky, startér je 1,5 roku po repasu. V tom bych asi problém nehledal. Při startování to točí pořád stejně. Jak teď stouply teploty zase nad nulu, tak to chytne napoprvé
X1, Berline 2.0 16V 97kw, r.v.96, ABS, aut. klima, 2x airbag, Hydraktiv 2, Plzeň
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Co začalo mrznout , oběvil se problém se startováním za studena. Při startování auto nastartuje , ale hned chcípne , musí se mu 5 vteřin po nastartování pomoct plynem , pak už krásně drží volnoběh. Kde by mohl být problém? Ve svíčkách? Nebo něco koupit do benzínu?
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Já osobně toto připočítám palivu,pže to začalo dělat až při poklesu teplot k cca 19°a méně.Prostě to začalo tak někdy okolo těch 15°a po tankování jen benzínu toto dost zmírnilo,jinak jezdím na asi 60%E85 a 40%N95.Přičemž E 85 by měl obsahovat min.15% benzínu a N95 zase oproti tomu má obsahovat ze zákona 5% lihu (etanolu)teda obyč N95 ne prémiová paliva!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Caute, mam problem, nestartuje mi Xantia 1,9td, menilo sa čerpadlo, rozvodovy remeň, auto chytilo, išli sme sa povoziť, išlo normálne až na to že po vyradení skapalo, ale to asi nebol doraz na čerpadle nastavený lebo na volnobehu to držalo, auto sme odstavili a už nejde naštartovať, keď aj natočí tak nedrží volnobeh, skape hneď, a ak aj ide do otáčok veĺmi dymí na čierno zrejme bohatá zmes, vybrali sme aj hadice zo sania žeby to bolo zapchané a nič nepomohlo. Tiež svieti kontrolka katalizátora, keď sme dali dole výfuk nič sa nezmenilo. Čudné je že auto jeden deň išlo a zrazu nejde.
Viete mi poradiť ? Ďakujem
Viete mi poradiť ? Ďakujem
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Chlapy ,ten můj problém s chcípáním po nastartování studeného motoru mi nedal spát , vyměnil jsem svíčky , vyčistil klapku , vyměnil vzducháč a nic , stále to samé. Už jsem chtěl kuchat - měnit čidla , krokovej motůrek atd. ale ,
minulí týden mi byla nabídnuta nová autobaterie ze velice nízkou cenu s 2 letou zárukou , říkám supr do xantie dám novou a ze xantie si jí dám do jiného vozu , kde už je stavající horší.
Tak jsem to přeházel a světe div se auto přestalo chcípat. Přitom původní baterie byla a je v pořádku.
minulí týden mi byla nabídnuta nová autobaterie ze velice nízkou cenu s 2 letou zárukou , říkám supr do xantie dám novou a ze xantie si jí dám do jiného vozu , kde už je stavající horší.
Tak jsem to přeházel a světe div se auto přestalo chcípat. Přitom původní baterie byla a je v pořádku.
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Tak už mně začala taky zlobit,potvůrka.Ujedu cca 2-3 km .trošku se zahřeje a zlobí.Na plyn.pedál velmi lehce-jako pírkem,jinak se začne hádat ,střilet...dnes jsem měl rozebráno-vyčistil klapku,krokáč,čidlo pod sacím potrubím ,prostříkl kontaktolem všech cca 8 konektorů zepředu motoru s výjímkou těch z boku(lambdy a další) (ty už v Pá)prošel ukostření na převodovce. a náprava víceméně žádná.Není tuv okolí JH někdo ochotný a levnější s diagnostikou?
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW
Re: problémy s motorem-1,8i 16V zhasíná,nestartuje,nedrží ot
Tak vyřešeno-špatný benál doplněno dobrým do plné a navíc špatná zapalovací rampa.Zakoupena dobrá na vrakáči za 400kč!!!!
C5 2,0i 16V 100kW + LPG ; C4 1,6-16V HDI 66kW