Stránka 2 z 2

Re: Po ránu škube a nechce jet

Napsal: pát 30. srp 2013 15:44:29
od digital.guta
zjistim prumer vyfuku a necham zavarit rouru do toho.

Re: Po ránu škube a nechce jet

Napsal: pát 30. srp 2013 16:33:19
od matesMH
Já nic nikam nevařil, jen jsem vykuchal tu keramiku z katalyzátoru ven. Teď je auto možná trochu hlučnější, ale na to prdím, hlavně že to jede :twisted:

Re: Po ránu škube a nechce jet

Napsal: pon 02. zář 2013 7:58:28
od digital.guta
Tak jsem o vikendu vymenil to teplotni cidlo. K me smule se nic nezmenilo.
Auto porad po delsi dobe stani pri rozjezdu ma tendence dusit se. Dela to asi jen pul minuty.
Diky bohu alespon smrad benzinu se uz ztratil... takze to asi k necemu dobre bylo.
Co je zajimave... kdyz jsem se dostaval k tomu cidlu.. tak jsem musel demontovat sani vzduchu do filtru...v te plastove roure co vede k vzduchovemu filtru byli dve male dirky... maji tam byt ?? nebo jsem to zaslepil spravne...

Svicky nove, kabely ke svickam nove
Teplotni cidlo mototru nove (zelene se zlutym krouzkem... dostat ho ven byl porod)
Filtry nove
Kontakty v motorovem prostoru prostrikane.
Nasel jsem netesnost ve vyfuku .. ve spoji k tlumici vyfuku... pri pricpani koncovky to od tama fuci.
Behem tohoto tydne pujdu na diagnostiku... jestli se neco neukaze.

Re: Po ránu škube a nechce jet

Napsal: pát 20. zář 2013 14:10:49
od digital.guta
Zdravicko,

Po nejake dobe pozorovani mam dalsi poznatek. Jednou jsem cekal na parkovisit a bezel mi motor.
Stal jsem z mirneho kopce na volnobeh a kdyz jsem stal na miste tak otacky volnobehu vypadaly stabilne.
Se zarazenym neutralem jsem pustil brzdu a auto se zacalo rozjizdet a otacky zacaly klesat a stoupat (v rozsahu 100-1000 otacek za minutu). Pri zastaveni se opet otacky ustalili a pri dalsim pokusu opet.
Myslite ze by to mohlo mit nejakou spojitost s rannim problemem ?