Hydro-padání zadku

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
Uživatelský avatar
radiskp22
Příspěvky: 85
Registrován: sob 05. led 2013 13:35:18
Kontaktovat uživatele:

Re: chovanie zadnej nápravy

Příspěvek od radiskp22 »

Jasne kludne mi ho pošli do správy zájdem k nemu,,, to je kúsok relatívne. No mne sa auto správa za jazdy uplne normalne, pekne pruží žiadne skákanie,, iba po naštartovaní to spadne a po chvilke zdvihne do spravnej polohy,, a začalo to z ničoho nič, predtým to nerobilo. Každopádne ten kontakt mi pošli, ďakujem.
Xantia X2 (break) 2.0HDi 80Kw
ajm
Příspěvky: 57
Registrován: ned 26. čer 2011 15:06:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydro-padání zadku

Příspěvek od ajm »

Čéče, myslím, že z Bytče do Brna těch 200 km není zas taková dálka. Já to mám daleko úplně stejně a na hydru tam jezdím... A jezdí i z větší dálky, když nechtějí, aby se jim v tom hrabal nějakej nedouk... :mrgreen:
Xa 18i Break, Xa II 18i16V Millésime
C8 2.2i 16v VSX
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: chovanie zadnej nápravy

Příspěvek od PaM »

radiskp22 píše: iba po naštartovaní to spadne a po chvilke zdvihne do spravnej polohy,,.


Malý, nebo žádný tlak v centrální kouli a v zadních koulích, plus možná vychozené ovládání na zadním korektoru - velká vůle.

Princip závady je takový ....
že po odstavení - vypnutí motoru a vystoupení - odlehčení auta z výše uvedených důvodů už auto nestihne dorovnat výšku, častěji ale jen na zadku ( po odlehčení se kousek zvedlo) a v tom okamžiku zamčou hydraulické zámky na nápravách tuto zvýšenou výšku. Na předku to vetšinou ještě stihne dorovnat - je tam težký motor, lehký zadek ale dorovnává pomalu ... a už to nestihne, odemčené zámky drží tlak od centrální koule, když je na centrální kouli malý nebo žádný tlak, tak to zamče velmi rychle a dělá to právě toto. Ještě to většinou umocňuje velká vůle na ovládání korektoru - zpožděná reakce.

Po znovunasednutí do auta ( zatížení auta) a nastartování počáteční tlak od čerpadla odemče hydraulické zámky náprav a auto spadne dolů, proto že zadek se dodatečně dorovnává na polohu kde už měl být před zamčením zámků a navíc je ještě auto zatíženo osobami...., ale není tam ještě dost tlaku (čerpadlo tlačí pomalu jen 2 písty) tak to spadne skoro až dolů ... Plní se zároveň centrální koule i nápravy a tlaku je v tu chvíli málo.

Pokud jsou koule na 100% OK a ovládání korektoru také funkční, a dělá to stále, tak to bývá vydřeným brzdovým válcem, přes který uteče tlak od centrální koule do vratek a zámky zamčou.
Obrázek
Uživatelský avatar
radiskp22
Příspěvky: 85
Registrován: sob 05. led 2013 13:35:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydro-padání zadku

Příspěvek od radiskp22 »

No ono o tu dialku by ani tak nešlo,, len tam bude problem v zamestnaní aby som si nejak voľno vybavil. Ale každopádne nejak si to naplánujem, dohodnem sa s PaMom a urobím si výlet do Brna. :D Stojí to zato,,, počkám kým sa trocha oteplí, za chvilku idem robiť STK koncom zimy a potom si dám u PaMa skontrolovať celú hydrauliku, nech to pracuje ako má,,, dík hoši.
Xantia X2 (break) 2.0HDi 80Kw
dano
Příspěvky: 19
Registrován: úte 01. kvě 2012 22:30:39

hydraulika

Příspěvek od dano »

poradi my niekto preco my po nastartovani klesne zadok ked stojim asi 20 minut.

edit:přesunuto do správného tématu.Nezakládej nové téma když už je tu několikrát!!!! A hlavně čti než než začneš psát!!!
Odpovědět