Hydro-padání zadku
Re: chovanie zadnej nápravy
Jasne kludne mi ho pošli do správy zájdem k nemu,,, to je kúsok relatívne. No mne sa auto správa za jazdy uplne normalne, pekne pruží žiadne skákanie,, iba po naštartovaní to spadne a po chvilke zdvihne do spravnej polohy,, a začalo to z ničoho nič, predtým to nerobilo. Každopádne ten kontakt mi pošli, ďakujem.
Xantia X2 (break) 2.0HDi 80Kw
Re: Hydro-padání zadku
Čéče, myslím, že z Bytče do Brna těch 200 km není zas taková dálka. Já to mám daleko úplně stejně a na hydru tam jezdím... A jezdí i z větší dálky, když nechtějí, aby se jim v tom hrabal nějakej nedouk...
Xa 18i Break, Xa II 18i16V Millésime
C8 2.2i 16v VSX
C8 2.2i 16v VSX
Re: chovanie zadnej nápravy
radiskp22 píše: iba po naštartovaní to spadne a po chvilke zdvihne do spravnej polohy,,.
Malý, nebo žádný tlak v centrální kouli a v zadních koulích, plus možná vychozené ovládání na zadním korektoru - velká vůle.
Princip závady je takový ....
že po odstavení - vypnutí motoru a vystoupení - odlehčení auta z výše uvedených důvodů už auto nestihne dorovnat výšku, častěji ale jen na zadku ( po odlehčení se kousek zvedlo) a v tom okamžiku zamčou hydraulické zámky na nápravách tuto zvýšenou výšku. Na předku to vetšinou ještě stihne dorovnat - je tam težký motor, lehký zadek ale dorovnává pomalu ... a už to nestihne, odemčené zámky drží tlak od centrální koule, když je na centrální kouli malý nebo žádný tlak, tak to zamče velmi rychle a dělá to právě toto. Ještě to většinou umocňuje velká vůle na ovládání korektoru - zpožděná reakce.
Po znovunasednutí do auta ( zatížení auta) a nastartování počáteční tlak od čerpadla odemče hydraulické zámky náprav a auto spadne dolů, proto že zadek se dodatečně dorovnává na polohu kde už měl být před zamčením zámků a navíc je ještě auto zatíženo osobami...., ale není tam ještě dost tlaku (čerpadlo tlačí pomalu jen 2 písty) tak to spadne skoro až dolů ... Plní se zároveň centrální koule i nápravy a tlaku je v tu chvíli málo.
Pokud jsou koule na 100% OK a ovládání korektoru také funkční, a dělá to stále, tak to bývá vydřeným brzdovým válcem, přes který uteče tlak od centrální koule do vratek a zámky zamčou.
Re: Hydro-padání zadku
No ono o tu dialku by ani tak nešlo,, len tam bude problem v zamestnaní aby som si nejak voľno vybavil. Ale každopádne nejak si to naplánujem, dohodnem sa s PaMom a urobím si výlet do Brna. Stojí to zato,,, počkám kým sa trocha oteplí, za chvilku idem robiť STK koncom zimy a potom si dám u PaMa skontrolovať celú hydrauliku, nech to pracuje ako má,,, dík hoši.
Xantia X2 (break) 2.0HDi 80Kw
hydraulika
poradi my niekto preco my po nastartovani klesne zadok ked stojim asi 20 minut.
edit:přesunuto do správného tématu.Nezakládej nové téma když už je tu několikrát!!!! A hlavně čti než než začneš psát!!!
edit:přesunuto do správného tématu.Nezakládej nové téma když už je tu několikrát!!!! A hlavně čti než než začneš psát!!!