Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 25. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Repase alternátoru Valeo
ze dne 25.03.2005, autor článku: Domenico

Komentář ze dne: 21.01.2006 00:30:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Trafikář (jochjoch@seznam.cz)
Titulek: Chvála
Dík za příspěvek.
Je vidět že jste machr. Ale i puntičkář- v dobrém slova smyslu.
Musel jsem vyměnit uhlíky u svého Trafica(Renault) a moc jsem se stím nes**l. Prostě jsem místo starých naletoval nový věnec. Prozraïte mi jak vyprat a znovu namazat uzavřená a těsněná ložiska.

Komentář ze dne: 02.03.2006 16:44:38     Reagovat
Autor: [Alp] - Aleš (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Re: Chvála
Uzavřená a těsněná ložiska mají náplò maziva na celou předpokládanou životnost. Jejich domazávání se nepředpokládá a myslím že je v každém případě lepší je vyměnit za nová.

Komentář ze dne: 23.01.2006 01:03:00     Reagovat
Autor: [monter] - Zdeněk (kz.home@atlas.cz)
Titulek: dily autoelektro
ahoj , mam dobrou zkušenost s dily cargo , prodáva je fy allstar havířov www.autoelektrika.cz , je to do druhého dne celkem dobré ceny a prodavači dokáží poradit, k tomu mazání ložisek , v zasadě jsme pro výměnu , pokud ale není možnost tak vymyt v naftě , oplachnout v benzinu , osušit namazat kvalitním motorovým olejem z jedné strany natřít vazelínou na ložiska zavřít krytem, otočit 3-4kapy toho samého oleje zase zatřit vazelínou a zakrýt. pozor, ale když je ložisko šrot tak to nedělat vzhledem k ceně rotoru a statoru je tam asi milimetr vůle a lehce se to zničí , a hodně pevných nervů při opravách zdeněk

Komentář ze dne: 02.03.2006 15:32:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kybergreg (kybergreg@email.cz)
Titulek: Sprostě opsáno
Zdravím autora - kopírovače. Když už většinu článku hodláte obšlehnout odjinud (http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=380), tak se aspoò nejdřív zeptejte autora původního článku, zda smíte jeho práci použít! A pak ho také uveïte jako spoluautora! Většinu z toho článku, tj. vše, co se netýká konkrétně alternátoru Valeo, totiž nevymyslel a nenapsal místní autor Domenico, ale pan Jiří Èech a bylo to určeno pro server Škoda Techweb, viz odkaz v závorce.
To, že se sem tam něco obšlehne z jiných stránek, je asi normální, ale u práce tohoto rozsahu a kvality to naprosto nelze tolerovat. Domenico by se měl pěkně chytit za nos a omluvit se panu Èechovi a domluvit se s ním, zda to tu smí v této podobě zveřejnit! Pana Èecha budu pochopitelně informovat.

Komentář ze dne: 02.03.2006 16:42:17     Reagovat
Autor: [Alp] - Aleš (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Opsaný článek....
Text článku je opravdu v podstatné části shodný s článkem na stránce Škoda Techweb. Původní je zřejmě opravdu jen popis vlastní repase.
Myslím že by se "autor" DOMENICO měl k tomu minimálně vyjádřit a vyžádat si od původního autora J.Èecha dodatečně svolení k citaci - anebo raději obecnou část článku vypustit a nahradit ji zde odkazem na původní text.
Pokud k tomu nedojde, měl by Standa jako admin tento plagiátorský článek z našeho fóra stáhnout.

Komentář ze dne: 02.03.2006 20:17:28     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Opsaný článek....
Taky jsem na to právě koukal a je to opravdu ve všeobecné části opsané, takže se zkouším spojit s autorama a pokud na tom budou trvat, článek odstraním.

Komentář ze dne: 03.03.2006 20:03:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kybergreg (kybergreg@email.cz)
Titulek: Re: Re: Opsaný článek....
Jak znám p. Èecha, tak souhlas k uveřejnění částí svého článku zde dá, jen je potřeba zde uvést zdroj, ze kterého Domenico čerpal a případně uvést p. Èecha jako spoluautora. Jinak se omlouvám za svou prudkou reakci, ale v tu chvíli mi to tak hnulo žlučí...

Komentář ze dne: 03.03.2006 20:40:53     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Opsaný článek....
Už jsem kontaktoval tvůrce webu na který jsi dával odkaz a protože jsem článek včera znepřístupnil, nemohli nahlédnout, co je opsané. Proto jsem ho dneska zase zpřístupnil a počkám na odpověï podle které se samozřejmě zařídim. Myslím si, že to nebylo učiněno s nějakým zlým úmyslem a kdybych to věděl, minimálně bych uvedl autora s odkazem anebo vyžadoval souhlas. Snad se v brzké době vše upraví ku spokojenosti jak autora tak nás všech, pro koho to bylo zajímavé povídaní. Ale dík za upozornění. Hold na to budu muset dávat větší pozor.

Komentář ze dne: 04.03.2006 12:19:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Èech (jicech@quick.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Opsaný článek....
Pořád čekám na žádost o zveřejnění článku, můj mail je všeobecně známý a najdeš ho u kdejaké diskuze na www.skoda.panda.cz... :-)

Komentář ze dne: 04.03.2006 16:30:32     Reagovat
Autor: [Holfi] - Holfi (xantiaclub(at)centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Opsaný článek....
Jestliže jsem si na zmíněném webu přečetl, že bez jejich souhlasu ....atd, napsal jsem nejdříve jim. Pasáž jsem smazal.

Komentář ze dne: 13.05.2006 10:43:48     Reagovat
Autor: [Martes] - Martes (marrtess@quick.cz)
Titulek: Jenom malé doplnění
U motoru 1,9 TD r.v.95 bez klimy se při vyndávání alternátoru nemusí vymontovávat čerpadlo hydrauliky.

Komentář ze dne: 14.05.2008 21:55:35     Reagovat
Autor: [simir] - jirka (hrnek@centrum.cz)
Titulek: uhlíky
zdravím, právě jsem rozdělal svůj alternátor Valeo. Nevím jak vymontovat z držáku uhlíků uhlíky a a kde seženu nové? díky za pomoc. Jirka

Komentář ze dne: 31.08.2010 13:59:45     Reagovat
Autor: [xandlexa] - Xandlexa (goldzd@seznam.cz)
Titulek:
Proč se musí odmontovávat čerpadlo hydrauliky??
Vždy by stačilo jen sundat řemen a hotovo,

Komentář ze dne: 16.07.2013 15:48:40     Reagovat
Autor: [Rorschach] - Rorschach (zdenek.homolka@centrum.cz)
Titulek:
Jaké jsou tedy správné rozměry uhlíků? 5x7x?mm

Komentář ze dne: 18.07.2013 22:54:19     Reagovat
Autor: [Rorschach] - Rorschach (zdenek.homolka@centrum.cz)
Titulek:
Po dnešní zkušenosti musím říct, že pumpa není třeba sundávat. Musí ale v tom případě dolů olejový filtr. Jinak vše stejné.
A proč to? No původně jsem se chtěl držet návodu a sundat čerpadlo. Sundal jsem hadici a oddělal všechny příchytky a zbývalo jen povolit dvě trubičky přímo na čerpadle. Zde byl problém klíče od Tony na to nejsou vhodné nebo jsou ty trubičky u mě moc utažené. Prostě to nešlo povolit a než zničit ty matice tak jsem sundal oil filtr.

Komentář ze dne: 03.08.2013 07:24:04     Reagovat
Autor: [jiri1070] - Jiří (jiri1070@seznam.cz)
Titulek: doplnění koulí
zdravím xantiaci kde bych mohl v Praze doplnit koule
popřípadě přemýšlím o výměně kde bych sehnal za dobrou cenu díky

Komentář ze dne: 05.08.2013 08:25:04     Reagovat
Autor: [Pepe276] - Petr (pepe276@seznam.cz)
Titulek: Re: doplnění koulí
Co třeba p. Rada v Modřanech? Použij tlačítko "Hledej" a najdeš určitě i adresu a telefon...

Náhodný obrázek
Hajkis
následovník BX
zobrazení: 6696
známka: 2.25


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.