Club Citroen Xantia
Dnešní datum: 20. 04. 2024  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Odkazy :: Komentáře :: Xantiaclub na FB  

Hlavní menu
lisanslı canlı bahis, casino siteleri ve güvenilir canlı siteler https://www.hbspc.com/ bulabilirsiniz



Zjištění roku výroby

Zadej čtyřmístné číslo vozu




Datum výroby


Nejčtenější články

Neexistuji vhodna data!



Komentáře

ke článku: Výměna plastových táhel korektoru
ze dne 05.06.2004, autor článku: Holfi

Komentář ze dne: 05.06.2004 21:26:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka (maresjiri@volny.cz)
Titulek:
Pěkně popsaný, Míro.
Mě to potkalo včera uprostřed Prahy. Protože jsem měl zadek pořád dole, tak jsem zvednul podvozek a poté zjistil, že do jízdní polohy ne a ne. Ponořil jsem se pod auto a zjistil, že táhýlko vypadlo. Ale bohužel ne z toho kuláku, ale i s nim (teda z toho plechu, ve kterým je přidělaný stylem nejtek).
Tak jsem se se zadkem nahoře - jízda jak v traktoru - rozjel do Intesysu, kde mi prodali táhýlko a vysoustružený kulák se závitem (kompleteček za 265).
Vypadal jsem asi dost legračně, ležící pod Xantií před značkovým servisem. Nicméně se mi operace zdařila, jen se mi nepovedlo zeshora umístit kontramatku, coč je asi nadlidský úkol vzhledem k nedostatku místa. Možná kdyby někdo poradil, jak sundat to ústrojí plné pružin.
To má zkušenost s korektorem.

Xau a hodně zdaru všem při výměně.

Komentář ze dne: 07.06.2004 09:02:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alp (alespak@volny.cz)
Titulek: Dík za popis, hoši,
...teï už tam nemusím vrtat sám. Klidně jsi mě, Holfi, mohl jmenovat, že já jsem ta kavka co nalítla Babišovi. Abych nevypadal jako úplnej trotl, co si navzdory inženýrskému diplomu neudělá na autě ani takovouhle prkotinu:

Bylo to časně ráno, odvážel jsem ženu z chaty do Prahy s okamžitým návratem do práce do Velkých Popovic. Cestou do Prahy mi auto přišlo trochu tvrdší (při odjezdu jsem nic nezpozoroval, buï jsem ještě spal nebo to táhlo spíš vypadlo až cestou), ale teprve po vjezdu do pražských ulic dlážděných výmoly jsem viděl že je něco opravdu špatně. Vylezl jsem a vidím že tahám zadek po zemi. Do horní polohy to šlo, a pak směrem dolů do jakési "rádobyjízdní" to slezlo taky, ale jelo to tvrdě. musel jsem zpátky do práce, a cestou z 'Prahy do Popovic jsou po ruce dva servisy - jeden v Průhonicích, který vůbec neznám, a pak M Babiš. Tak jesm se u něj zastavil, závadu rozeznali z mého popisu, napsali předběžnou cenu 2000 a odvezli mě do práce. To bylo asi v půl deváté. Během dopoledne jsem tam volal, ještě to nebylo, a tak jsem si jel pro vůz až asi ve dvě odpoledne. Cena 660 bez DPH mi přišla dost, ale nechal jsem to být. Rozhodně se jich ale zeptám, co odborníkům trvalo 1,5 hodiny, když amatér to má hotový za deset minut. Dopis i jejich odpověï zveřejním tady na stránkách. Aleš

Komentář ze dne: 07.06.2004 09:55:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - HonzaBK (sustacek@blansko.cz)
Titulek: Doplnění článku
Mám několik doplnění článku o výměně táhla.
Já si myslím, že zas tak moc Alp nenaletěl. Pokud k ceně táhla připočteme to že ho odvezli - nevím kolik km a hlavně času, dále to že je to značkový servis, tak bych chápal cenu do 500,- Kč + DPH. Hold velké režie!!
Jde o to, jestli jen vyměnili táhlo, nebo lehce pročistili a namazali celej zadní korektor. Vždy vazelína ve spreji a různé profesionální čistící přípravky taky něco stojí. Tím ale nechci obhajovat značkový servis.
Teï trochu odbornosti:
1. Tak jak už napsal v předchozím komentáři Jirka, je často nutné vyměnit z důvodu velkého opotřebení i kuličky na táhle a to buï našroubováním, nebo zanýtováním, nebo přivařením.
2. U starších aut, pokud zanedbáváte údržbu - zarezne celej korektor a pak je nutné ho odšroubovat a vyčistit, případně vyrobit nový čep ten na kterým je to bílý pouzdro. Vše se musí volně otáčet a vracet pouze silou těch pružin.
3. V 90 % stačí vyměnit táhlo na zadním korektoru, ještě jsem neslyšel, že by někdo měl opotřebený táhlo na předním korektoru.
4. Podstatně jednodušší, ale neprofesionální oprava - když je opotřebená kulička nebo někde na cestě, pokud není servis a člověk musí jet dál tak stačí táhlo nasadit a přidrátovat. S tímto řešením se dá jezdit i několik tisích km.

Komentář ze dne: 07.06.2004 14:33:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Aleš (ales.pakosta@seznam.cz)
Titulek: Honzo, já nediskutuji o ceně
ale když už jsi to naukl - táhlo účtovali za 65,- Kč bez DPH. Mně jde spíš o to, že napsali 1,5 hodiny práce a zahrnuli to do jedné položky "mechanické práce". Netvrdím že je to špatně, jen chci aby mi to vysvětlili, co vše tam je uděláno. Při sazbě 400 za hodinu by neměli ty hodiny střílet jen tak od boku, nemyslíš? A mělo by to platit od mechanika na dílně až po pana principála, jinak jim zákazníci časem utečou.
A.

Komentář ze dne: 07.06.2004 16:57:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Mirek (Mirekk1@seznam.cz)
Titulek:
Je to pěkně popsaný a vyfocený - nedalo by se vyfotit a označit to čím se šteluje výška ?

Dík Mi.

Komentář ze dne: 07.06.2004 19:11:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Holfi (@)
Titulek: Re: Štelování výšky
Mirku vpravo, vedle horní šipky je vidět hlava šroubu (myslím, že je to 13 klíč), kterým je stažená objímka na příčné tyči. Otáčením této objímky se seřizuje výška podvozku. Další věcí, kterou potom ještě musíš udělat je nastavení táhla výšky podvozku.

Komentář ze dne: 08.06.2004 13:24:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Mirek (Mirekk1@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Štelování výšky
Fajn díky , tedy povolím šroub objímky , otáčením našteluju výšku a jak pak nastavím ty táhla ?


Komentář ze dne: 07.06.2004 20:42:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Míra (braunm@seznam.cz)
Titulek:
Holfi, ten klíč je č. 12.
Míra

Komentář ze dne: 20.07.2009 23:07:33     Reagovat
Autor: [Josef2] - Josef
Titulek: Re:
Míro ten klíč je 11

Komentář ze dne: 07.07.2004 15:01:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jaroslav (kortyjarda@seznam.cz)
Titulek:
Stejně ale Babišáky nechápu, proč ladili světlou výšku. Oni přitom rozhrabali tu objímku na stabilizátoru? Nebo při nacvakávání táhla přihnuli tyčku s kuličkou? Pak by to byli stejný paka jako já. Metodou pokus / omyl jsem nyní přesvědčen, že při výměně táhla nemohu zkazit světlou výšku. Nebo je každé táhlo jinak dlouhé? Jsem z toho jelen.

Komentář ze dne: 22.07.2005 16:49:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - danykopy (danykopy@seznam.cz)
Titulek: Prachy se musej točit
Nechci jim šahat do svědomí,ale myslím,že nic neseřizovali,maximálně to pro kontrolu změřili a šup z dílny,proč by si to ale nenafakturovali,když je to předepsaný postup od výrobce...ale třeba jim křivdim,jenže,proč by to nenapsali hned do faktury,že?díky bohu,že existujou takoví nadšenci jako vy a daj sem podrobný popis jak co udělat.

Komentář ze dne: 03.04.2007 12:40:24     Reagovat
Autor: [Pavel56] - Pavel
Titulek: Sucasne ceny
Vypadavalo mi zadni tahlo, takze jsem obesel vsechny prodejce, jedinej, kterej umel kloubek dodat byli ACI. Objednal jsem pro jistotu 2x kloubek + 4x tesneni. Prisly s velkym divenim jen kloubky po 74,- Za dalsi 2 dny dodali gumicky po 10,- Kdo ma doma starou podlozku pod mys muze si jich lochajznou vyrobit plnu pytlik + dalsi 2 pro kamarady (shodna vyska + matrial).
Na oprave bylo nejdelsi zdvizeni vozidla na zdvizi.....

Komentář ze dne: 21.10.2013 22:25:51     Reagovat
Autor: [richino2] - richino2 (r.kuracka@centrum.sk)
Titulek: kde sa da kupit
chcem sa spitat ci nemate stranku kde kupim tiahlo aj objimku korektoru na citroen xania 1,8i 16V 1996 benzin

Komentář ze dne: 22.10.2013 08:25:30     Reagovat
Autor: [PaM] - Milan (patamatbx@centrum.cz)
Titulek: Re: kde sa da kupit
Táhlo i objímku koupíš v Citroenu ( autorizovaném) kde vedou náhr. díly. Objímku asi budou objednávat ...

Náhodný obrázek
Paní Baluova a Xa
Tak to jsou ony
zobrazení: 4317
známka: 1.00


Kalendář
<<  Duben  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      

Inzerce


Vytvořeno za pomoci phpRS(c)2002
© Xantiaclub.cz
Obsah serveru Xantiaclub.cz je chráněn autorským zákonem.
Publikování nebo šíření jeho obsahu v jakékoliv podobě, bez písemného souhlasu autorů, je nezákonné.